کد خبر : 1410685 | 03 اردیبهشت 1396 ساعت 13:52 | 59.6K بازدید | 0 دیدگاه

شانس برای دومین هفته پیاپی به سپاهان رو کرد؛

دومین هدیه متوالی استقلال به سپاهان

تیم سپاهان در شرایطی به دیدار تراکتورسازی خواهد رفت که مانند دیدار برابر صبا، قرمزپوشان تبریزی با 3 غائب به این دیدار حساس رسیده اند.

دومین هدیه متوالی استقلال به سپاهان 

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی، مهران امیری و حنیف عمران زاده سه بازیکنی بودند که به دلیل دریافت کارت های زرد و قرمز در دیدار برابر استقلال تهران، فرصت حضور در دیدار بعدی مقابل سپاهان در ورزشگاه خانگی را از دست دادند و تیم سپاهان هم که در هفته های اخیر با حضور کرانچار بار دیگر اوج گرفته، موفق شد با تک گل مسعود حسن زاده که از روی نقطه پنالتی به دست آمد، این دیدار سخت را با پیروزی پشت سر بگذارد.


همین اتفاق در دیدار بعدی استقلال تهران به شکل دیگری رخ داد و شاگردان امیرقلعه نویی علیرغم کسب پیروزی در خانه مقابل این تیم، 2 بازیکن تاثیرگذار خود یعنی محمد نوری و شهرام گودرزی را به دلیل سه کارته شدن در مقابل سپاهان در اختیار نخواهند داشت.


با این وصف تیم استقلال تهران که برای کسب نائب قهرمانی مسابقات تلاش می کند و در هفته پایانی میزبانی سپاهان را بر عهده داشته، در دو هفته اخیر به صورت ناخودآگاه به تیم سپاهان برای کسب رتبه چهارم لیگ کمک کرده است.


البته تیم تراکتورسازی که روز نهم اردیبهشت از ساعت 18 در نقش جهان به مصاف سپاهان خواهد رفت، به دلیل محرومیت انضباطی جاسم کرار را نیز در اختیار نخواهند داشت و با توجه به مصدومیت ادینیو مهاجم برزیلی تبریزی ها، حضور او نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد، تا شرایط برای پیروزی طلایی پوشان در خانه و تکرار نتیجه دیدار رفت مهیا باشد.

دیدگاه‌ها