کد خبر : 1410691 | 03 اردیبهشت 1396 ساعت 14:01 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

چهارمین نبرد برانکوی پرسپولیس با الهلال

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در چهارمین دیدار مقابل الهلال عربستان قرار خواهد گرفت، تیمی که برانکو عقیده دارد همیشه یکی از بهترین های آسیاست.

به گزارش "ورزش‌سه"،  برانکو با سابقه مربیگری در دو کشور امارات و عربستان بیشترین دیدار با الهلال را در زمان حضور در پرسپولیس داشته و فردا برای چهارمین بار مقابل این تیم آبی پوش عربستانی صف آرایی خواهد کرد. مسابقه ای که دیدار قهرمان  های دو کشور صاحب فوتبال منطقه خاورمیانه محسوب می شود و برای برانکو و البته رامون دیاز آرژانتینی اهمیت ویژه ه ای دارد. 


برانکو در ابتدای حضور در پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در یک مسابقه سخت که با لطف داور نیز همراه بود، با یک گل الهلال را شکست داد اما در دیدار برگشت 3 گل از این تیم خورد تا از آسیا کنار برود اما شرایط آن روز پرسپولیس با امروز قابل مقایسه نیست و تیم فعلی یک مجموعه سازماندهی شده و مدعی در سطح آسیاست که با امید وارد رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شده است. 


برانکو در روزهای اردو با جدیت کامل به آنالیز الهلال پرداخته و امیدوار است فردا نتیجه لازم را برابر حریف نامدار خود بگیرد، نتیجه ای که اگر به دست بیاید فصل خوب برانکو را به مرز عالی خواهد رساند.


باتوجه به نیاز پرسپولیس به پیروزی و البته شرایط نابسامان بازیکنان، ارزش تدابیر برانکو در دیدار فردا بیش از همیشه خواهد بود.

 

1194743

 

1194744

 

 

دیدگاه‌ها