کد خبر : 1410701 | 03 اردیبهشت 1396 ساعت 14:31 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان باید مورد حمایت بیشتری قرار بگیرد

واکنش تاجرنیا به عضویت در هیئت مدیره استقلال

در پی شایعاتی در مورد انتخاب تاجرنیا به عنوان عضو و رییس هیئت مدیره استقلال او از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرد.

واکنش تاجرنیا به عضویت در هیئت مدیره استقلال

علی تاجر نیا عضو سابق هیئت مدیره استقلال و نماینده مجلس ششم شورای اسلامی در مورد بازگشتش به این باشگاه به ورزش سه گفت: همکاری در استقلال افتخار بزرگی است اما کسی با من صحبتی در این باره انجام نداده است. در صورت پیشنهاد می توانم در این باره اظهارنظر کنم .  آن چیزی که امروز مهم است موفقیت استقلال در مسابقات آسیایی است . من امیدوارم استقلال بتواند در بازی فردا شب برابر الاهلی پیروز شود و حضور قدرتمند در این رقابت ها داشته باشد. 


او در مورد شرایط مدیریتی در استقلال گفت: متاسفانه استقلال از دیرباز دچار مشکلات مدیریتی بوده و این باشگاه به همین دلیل از نظر زیربنایی و ساختاری نتوانسته پیشرفت کند. 


وی افزود: من همیشه گفته ام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید خصوصی شود اما نه به هر شکل .  باید ابتدا بستر برای این موضوع فراهم شود و شرایط زیر ساختی واگذاری آماده بشود. با توجه به افرادی که در مدت گذشته به دلیل تخلفات مالی دستگیر شده اند،حالا بهتر می توان فهید واگذاری دو باشگاه به آنها چه تبعاتی را می توانست به همراه داشته باشد. 


عضو سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت این باشگاه می گوید: باید به جوان ها فرصت داد و خدا را شکر استقلال سرمایه های جوان خوبی دارد. جوانانی مثل علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی سرمایه های با ارزش و مربیان نسل حاضر و اینده هستند که می توانند سال های سال به استقلال کمک کنند. منصوریان مربی باهوشی است که باید مورد حمایت بیشتری قرار گیرد. برای تقویت تیم در سالهای آینده باید برنامه ریزی و فعالیت جدی در تیم های پایه انجام شود. حضور مدرسان درجه یک خارجی برای به روز کردن علم مربیان پایه می تواند بسیار موثر باشد.واقعیت این است که یکی از دلایل مشکلات و گران بسته شدن تیمها در اثر چرخه معیوب فعلی فوتبال ایران در رده پایه است.


تاجرنیا در مورد پیش بینی اش از رتبه اسقلال در نیم فصل دوم هم گفت: تیمی موفق است که ترکیبی از باتجربه ها و نیروی جوانی داشته باشد . امروز استفاده از بازیکنان با تجربه ای مثل مهدی رحمتی و بازیکنان جوان شرایط استقلال را بهبود بخشیده و از نظر من فصل بعد سال قهرمانی استقلال و منصوریان است.

دیدگاه‌ها