کد خبر : 1411056 | 04 اردیبهشت 1396 ساعت 21:31 | 147.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای آ.اس:

یواخیم لو سرمربی رئال می‌شود؟

در صورت ناکامی در رقابت های پیش رو، ممکن است دیگر شاهد حضور زیدان روی نیمکت رئال نباشیم.

یواخیم لو سرمربی رئال می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، زیدان شرایط خوبی را روی نیمکت رئال مادرید ندارد و شکست برابر بارسلونا باعث شد تا حریف کاتالانی موقعیت خوبی برای فتح لالیگا پیدا کند.

 

کهکشانی ها در لیگ قهرمانان حریف دشواری مانند اتلتیکو مادرید را برابر خود می بینند و شکست در این دیدار ممکن است باعث جدایی زیدان در پایان فصل شود.

 

به گزارش نشریه "آ.اس"، اگرچه یواخیم لوو تا سال 2020 با تیم ملی آلمان قرارداد دارد، اما بندی در قرارداد او گنجانده شده که امکان فسخ در صورت داشتن پیشنهاد از سوی رئال، بارسا، یونایتد یا بایرن وجود دارد. حالا یواخیم لوو بزرگترین گزینه برای جایگزینی زیدان است.

 

 

1195232

 

 

البته دو نام دیگر مطرح شده، آنتونیو کونته و پوچتینو سرمبیان چلسی و تاتنهام هستند اما با توجه به قرارداد آنها و موقعیتی که دارند، امکان جدایی آنها خیلی کم است.

 

زیدان در اولین سال حضور خود روی نیمکت کهشانی ها موفق شد این تیم را فاتح لیگ قهرمانان کند اما در تاریخ باشگاه رئال، برکناری 3 سرمربی به نام های دلبوسکه، یوپ هاینکس و کارلو آنچلوتی که رئال را قهرمان اروپا کرده اند به چشم می خورد.

 

در هفته های اخیر، انتقادات زیادی از زیدان به علت استفاده تحت هر شرایطی از مثلث خط حمله خود شده و بسیاری معتقدند او به ستارگانی مانند خامس، موراتا و ایسکو بها نمی دهد.

 

به هر حال، ممکن است با ناکامی در فصل جاری شاهد جدایی سرمربی فرانسوی قوهای سپید از این تیم باشیم.

دیدگاه‌ها