کد خبر : 1411346 | 06 اردیبهشت 1396 ساعت 09:50 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بارسلونا - اوساسونا

دو تیم بارسلونا و اوساسونا، امروز در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی بارسلونا - اوساسونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسا که روز یکشنبه با غلبه بر رئال مادرید موفق شد اختلاف را با این تیم جبران کرده و در حال حاضر هم امتیاز با  آنها و با یک بازی بیشتر، در صدر جدول قرار دارد، به دنبال کسب پیروزی مقابل اوساسونا خواهد بود تا این روند خوب را حفظ کرده و همچنان برای قهرمانی رقابت کند.

 

اوساسونا قعرنشین جدول است و احتمالا فصل آینده باید در لیگ دوم اسپانیا بازی کند زیرا شانس چندانی برای بقا در لیگ ندارد. آنها در 5 بازی اخیر خود، 2 پیروزی، 2 شکست و 1 تساوی کسب کرده اند و در فرم خوبی قرار ندارند، هر چند بارسا نیز دقیقا چنین نتایجی را در 5 بازی اخیرش کسب کرده ولی پیروزی در ال کلاسیکو، روحیه ای مضاعف به آنها بخشیده است.

 

1194951

 

 

 

در 5 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای بارسا و 1 تساوی حاصل شده است. اوساسونا در 10 بازی اخیرش در نوکمپ تنها یک بار موفق به کسب تساوی شده و 9 بازی دیگر با شکست این تیم همراه بوده است.

 

در همین بازی ها، اوساسونا تنها 2 گل وارد دروازه بارسا کرده و 34 گل وارد دروازه این تیم شده است. اگر امروز لگانس مقابل لاس پالماس به پیروزی برسد و اوساسونا شکست بخورد، آنها برای فصل آینده سقوط خواهند کرد.

 

ترکیب احتمالی:

 

1195463

دیدگاه‌ها