کد خبر : 1411648 | 07 اردیبهشت 1396 ساعت 11:59 | 34.7K بازدید | 0 دیدگاه

ذوالفقاری: بازیکنان چند روز دیگر صبر کنند

واکنش تراکتور به عدم تمدید قرارداد بازیکنان

سرپرست تیم تراکتورسازی اعلام کرد این باشگاه از چند روز دیگر با بازیکنان برای تمدید قرارداد وارد مذاکره می شود.

واکنش تراکتور به عدم تمدید قرارداد بازیکنان

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که باشگاه‌هایی مانند پرسپولیس، استقلال، سپاهان و... از حالا فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود برای لیگ هفدهم را آغاز کرده‌اند اما مسئولان تراکتورسازی همچنان اقدامی در راستای حفظ بازیکنان کنونی انجام ندادند که همین امر موجب دلخوری بازیکنان شده است. بازیکنانی مانند محمد ایرانپوریان، خالد شفیعی، سعید آقایی، مهدی کیانی، محمد ابراهیمی، کرار جاسم، فرزاد حاتمی و .... نفراتی هستند که یا قراردادشان در پایان فصل به پایان می‌رسد و یا اینکه برای سال دوم باید با باشگاه توافق کنند اما هنوز هیچ پالس مثبتی از مسئولان باشگاه برای این منظور دریافت نکردند.نگاهی به مصاحبه‌های بازیکنان تراکتورسازی در روزهای گذشته به خوبی نشان می‌دهد که آنها از عدم توجه مدیران باشگاه به موضوع تمدید قراردادنفرات ناراحت هستند.


موضوع مهمی که شاید باعث شده مدیران تراکتورسازی برای تمدید قرارداد نفرات پا پیش نگذارند، بدهی‌های مالی است. تراکتورسازی از قرارداد های امسال به اعضای تیم حدود 65 درصد پول پرداخت کرده اما مشکل اینجا است که تعدادی از بازیکنان مثل خالد شفیعی، ایرانپوریان، آقایی، کیانی، ابراهیمی، حاتمی و... از سال‌های گذشته طلبکار هستند و بدون تسویه حساب این مبالغ حاضر به تمدید قرارداد نیستند.


با این حال مسئولان تراکتورسازی قصد دارند با پرداخت بدهی ها ظرف روزهای آینده با نفرات برای تمدید قرارداد وارد مذاکره شوند. 


ایوب ذوالفقاری، سرپرست تیم تراکتورسازی در این باره اظهار داشت: در طول هفته آینده باشگاه تراکتور بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت می کند و بعد از آن برای حضور مقتدرانه در لیگ هفدهم مذاکره با بازیکنان برای تمدید قرارداد انجام می شود. بازیکنان چند روز دیگر صبر کنند و با درایت مدیران باشگاه همه چیز درست می شود.


پیش بینی می شود بعداز بازی با سپاهان مسئولان تراکتورسازی فعالیت های نقل و انتقالاتی شان برای فصل بعد را استارت بزنند.

دیدگاه‌ها