کد خبر : 1412304 | 10 اردیبهشت 1396 ساعت 09:39 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

وداع متفاوت استقلال خوزستان با غدیر در لیگ برتر

استقلال خوزستان این فرصت را دارد تا بازهم یک جشن 50 هزارنفره را در ورزشگاه غدیر برای دومین سال پیاپی تدارک ببیند.

به گزارش"ورزش سه"، استقلال خوزستان روز گذشته آخرین دیدار لیگ شانزدهم خود در ورزشگاه غدیر را برابر گسترش فولاد تبریز انجام داد.


آنها که فصل قبل در آخرین بازی موفق شده بودند برابر ذوب آهن پیروز شوند و جام قهرمانی را کنار 50 هزار هوادار بالای سر ببرند، روز گذشته در حضور تنها 130 تماشاگر به تساوی رسیدند.


ترکیب آخرین دیدار استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم را با آخرین ترکیب این تیم در بازی خانگی در لیگ شانزدهم  و مقایسه می کنیم:

لیگ پانزدهم
هفته سی ام برابر ذوب آهن
 فرناندو دخسوس، محمد طیبی، دانیال ماهینی، موسی کولیبالی، میثم دورقی، حکیم نصاری، فرشاد جانفزا، رحیم زهیوی، حسن بیت سعید، عقیل کعبی و فرشاد سالاروند.

 

1196227


لیگ شانزدهم
هفته بیست و نهم برابر گسترش فولاد تبریز
گودرز داوودی، عقیل کعبی، پیمان شیرزادی، فرزادجعفری، فرشاد سالاروند، علی اصغر عاشوری، مهدی مومنی، ابوالفضل اعلایی، حسن بیت سعید، آلویز نانگ و آرش افشین.


این دو ترکیب 8 تغییر نسبت به هم دارند که بعضی از آنها به دلیل مصدومیت و تشخیص کادرفنی بوده است. البته سید سیروس پورموسوی این فرصت را دارد تا در روز 19 اردیبهشت ماه یک روز باشکوه را برای خوزستانی ها و هوادارانش بسازد، او برای صعود از مرحله گروهی در بازی خانگی برابر الجزیره یک تساوی نیاز دارد.

دیدگاه‌ها