کد خبر : 1412313 | 10 اردیبهشت 1396 ساعت 10:25 | 35.9K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت صبای قمی‌ها از پنالتی روبرتو باجویی

امین قاسمی نژاد می‌توانست در ثانیه‌های پایانی دیدار ماشین سازی و سیاه جامگان، حکم سقوط حریف مشهدی را امضا کند که با پنالتی عجیب خود مانع از این اتفاق شد.

عصبانیت صبای قمی‌ها از پنالتی روبرتو باجویی

به گزارش "ورزش سه"، سیاه‌جامگان در بازی دیروز خود برابر تیم سقوط‌کرده‌ی ماشین‌سازی با یک گل به پیروزی رسید تا شانس‌های خود برای ماندن در لیگ برتر را زنده نگه دارد. آنها باید در هفته‌ی آخر به مصاف پرسپولیس بروند و چشم‌شان به بازی‌های صبا-استقلال خوزستان و سایپا-ماشین‌سازی باشد.


شاگردان اکبر میثاقیان در این دیدار در نیمه‌ی اول تیم برتر میدان بودند. با این حال، در نیمه‌ی دوم ماشین‌سازی به جلو کشید و چند موقعیت خطرناک گلزنی ایجاد کرد. اوج تحرکات بازیکنان تیم تبریزی در دقیقه‌ی 90 بود. مرتضی رنجبر که در دقیقه‌ی 73 به جای گوران یرکوویچ، زننده‌ی تک گل مسابقه، به میدان آمده بود یک پنالتی مفت و مسلم به ماشین‌سازی داد تا یاران سیاه‌جامگان از فرط ناامیدی روی زمین بیفتند. اگر این توپ گل می‌شد شانس آنها برای ماندن تقریبا‌ صفر می‌شد. با این حال، امین قاسمی‌نژاد پنالتی را به سبک روبرتو باجو به اوت زد تا شانس شاگردان میثاقیان زنده بماند.


قاسمی‌نژاد در این فصل 3 گل برای ماشین سازی زده و یک پاس گل داده بود. دو گل او در دو بازی رفت و برگشت در برابر پیکان از روی ضربه‌ی پنالتی به ثمر رسیده بود. قاسمی‌نژاد در بازی رفت لیگ هم پنالتی‌اش را در برابر پرسپولیس خراب کرده بود. در آن بازی ماشین‌سازی ده نفره بود و اگر آن توپ در دقیقه‌ی 70 گل می‌شد کار به تساوی 1-1 می‌کشید.


خراب شدن این پنالتی، خشم بازیکنان صبای قم را در پی داشت و آنها اکنون باید برای جدال بقا در هفته آینده نیز برابر قهرمان فصل آینده به برتری دست یابند.

دیدگاه‌ها