کد خبر : 1412604 | 11 اردیبهشت 1396 ساعت 13:40 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

مجتبی حسینی و دغدغه بقا روی نیمکت ذوب

سرمربی ذوب آهن اگرچه در اولین فصل حضور خود به عنوان سرمربی نمایش های قابل قبولی داشته، اما هنوز راه زیادی برای اثبات توانایی های خود پیش رو دارد.

مجتبی حسینی و دغدغه بقا روی نیمکت ذوب

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن امسال کار خود را در سه جبهه آغاز کرد و در حال حاضر همچنان به کار خود در دو لیگ ادامه می دهد.


آنها در جام حذفی مغلوب شاگردان امیر قلعه نویی شدند تا از صعود به فینال در یک بازی جذاب و تماشایی باز بمانند، اما در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا همچنان با امیدواری زیادی به کار خود ادامه می دهند. 


مجتبی حسینی امیدوار است تا در لیگ برتر با کسب سهمیه چهارم، امیدهایش برای رسیدن به سهمیه آسیایی تیم چهارم را حفظ کند. اگرچه آنها همین هفته و در آخرین دیدار خود مقابل پرسپولیس متوقف شدند و سپاهان با پیروزی برابر تراکتورسازی جای این تیم را گرفت، تا قرار گرفتن در رتبه چهارم هم چالش بزرگ در هفته آخر باشد.


از طرفی آخرین دیدار آسیایی سبزپوشان هم با شکست سنگین خانگی مقابل العین امارات به پایان رسیده است و حالا آنها برای صعود باید در روز آخر الاهلی عربستان را از پیش رو بردارند تا به دور بعدی مسابقات صعود کنند.


مجتبی حسینی که اکنون در 2 جام حضور فعال دارد، ممکن است تا یک هفته آینده امیدهایش از هر دو جام قطع شود و در صورتی که این اتفاق رخ دهد سرمربی ذوب آهن کار سختی برای ادامه همکاری با تیم خود خواهد داشت؛ هر چند که آذری مدیرعامل ذوب آهن همیشه  در مصاحبه های خود از حسینی حمایت همه جانبه ای  داشته است.

دیدگاه‌ها