کد خبر : 1413537 | 15 اردیبهشت 1396 ساعت 00:25 | 37.1K بازدید | 0 دیدگاه

سلتا 0-1 منچستریونایتد: شیاطین در یک قدمی فینال

منچستریونایتد در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل سلتاویگو با نتیجه 1-0 پیروز شد و در آستانه رسیدن به فینال این رقابت ها قرار گرفت.

سلتا 0-1 منچستریونایتد: شیاطین در یک قدمی فینال

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم در این دیدار نمایش پایاپایی داشتند اما در نهایت این شاگردان ژوزه مورینیو بودند که به لطف ضربه آزاد تماشایی مارکوس راشفورد به پیروزی دست پیدا کردند.

 

بازی با برتری منچستریونایتد در مالکیت توپ آغاز شد اما بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و این سلتا بود که دردقیقه 11 اولین موقعیت خطرناک بازی را ایجاد کرد اما ضربه سر واس که روی ارسال رادوخا زده شد، راهی به چهارچوب دروازه یونایتد پیدا نکرد.

 

 

1197367

 

روند بازی به همین شکل دنبال شد و در دقیقه 20، این تیم میهمان بود که اولین موقعیت جدی اش را ایجاد کرد اما ضربه تماشایی راشفورد را سرخیو با واکنشی تماشایی به بیرون فرستاد.

 

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل ادامه داشت و این شیاطین سرخ بودند که در دقایق پایانی نیمه اول، موقعیت خطرناک تری روی دروازه حریف ایجاد کردند؛ از جمله در دقایق 35 و 39 که دو موقعیت بسیار خوب روی دروازه سلتا به وجود آوردند اما هر دو بار سرخیو با  واکنش هایی دیدنی، اجازه باز شدن دروازه تیمش را نداد.

 

در دقایق پایانی موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد و این نیمه در نهایت بدون گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را هم یونایتد بهتر آغاز کرد اما باز هم این سلتا بود که اولین موقعیت جدی نیمه دوم را به وجود آورد اما ضربه یاگو آسپاس از مقابل دروازه عبور کرد.

 

در دقیقه 59 بار دیگر سلتا در آستانه باز کردن دروازه حریف قرار گرفت ولی این بار رومرو دروازه یونایتد را بسته نگه داشت.

 

در حالی که دو تیم به دنبال رسیدن به گل اول بودند، سرانجام در دقیقه 67 این یونایتد بود که دروازه حریف را باز کرد. روی یک ضربه آزاد بود که ضربه تماشایی مارکوس راشفورد به گوشه دروازه سرخیو رفت و شیاطین سرخ پیش افتادند.

 

 

1197372

 

 

سلتا که نتیجه را از دست رفته می دید، پس از این گل کاملا بازی را در دست گرفت و موقعیت های خطرناکی روی دروازه یونایتد ترتیب داد اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد.

 

البته یونایتدها هم می توانستند توسط میخیتاریان به گل دوم برسند اما ضربه او با بدشانسی به بیرون رفت.

 

در نهایت بازی با همان تک گل به پایان رسید تا منچستریونایتد در آستانه صعود به دیدار فینال قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها