کد خبر : 1413886 | 16 اردیبهشت 1396 ساعت 19:04 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

ماجدی: تکلیف خونه به خونه معلوم نیست

سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه می گوید که تکلیف این تیم برای فصل آینده مشخص نیست.

ماجدی: تکلیف خونه به خونه معلوم نیست

میرشاد ماجدی در گفت و گو با "ورزش سه" درباره شرایط خونه به خونه برای فصل آینده گفت: در جریان تیم داری خونه به خونه برای فصل آینده نیستم و بعد از پایان مسابقات به تهران بازگشتم. در نیم فصل دوم شرایط خونه به خونه بهتر از گذشته شد و در نتیجه گیری موفق عمل می کردیم.


او در ادامه عنوان کرد: مردم برای این تیم زحمت کشیدند و مالک باشگاه نیز مخارج زیادی انجام داد و هزینه های سنگینی را متحمل شد و امیدوارم مسئولین کمک کنند تا شاید فصل آینده نیز خونه به خونه تیم داری کند. مردم نیز به این تیم علاقه مند هستند زیرا فوتبال در بابل یکی از تفریحات اصلی است که شور و نشاط زیادی را ایجاد می کند.


ماجدی در ادامه درباره روند صعودی خونه به خونه و شانس بالای این تیم برای صعود به لیگ برتر، افزود: این موضوع نیاز به این دارد که برنامه ریزی صورت گیرد. اگر برنامه ریزی و کمک مسئولان صورت گیرد، این احتمال است که سال آینده صعود کنیم اما همه باید تا پایان از تیم حمایت کنند و نباید این حمایت ها مربوط به هفته های ابتدایی باشد. نیاز به برنامه ریزی و آینده نگری و همکاری همه ی عوامل مهمترین نیاز خونه به خونه برای فصل آینده است.


 سرپرست و بازیکن سابق استقلال در پایان درباره شرایط این تیم در آسیا عنوان کرد: برای رسیدن به رتبه های بالا در آسیا باید تیم را چند منظوره بست اما اکثر تیم ها برای لیگ بسته می شوند. برخی تیم ها گاهی با خوش شانسی به مراحل بالا می روند اما باید برای آسیا اقدامات اساسی انجام داد. تیم های مطرح آسیا با بازیکنان چندین میلیون دلاری پا به مسابقات می گذارند اما ما با 15 بازیکن به لیگ و مسابقات آسیایی می رویم. عقیده دارم استقلال در نیم فصل دوم کار بزرگی انجام داد و نتایجی که گرفت با توجه به مشکلاتی که داشت، دور از انتظار بود.

 

دیدگاه‌ها