کد خبر : 1414558 | 19 اردیبهشت 1396 ساعت 13:33 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادووکات، سرمربی جدید تیم ملی هلند

دیک ادووکات از سوی فدراسیون هلند به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد.

ادووکات، سرمربی جدید تیم ملی هلند

به گزارش "ورزش سه"، پس از عدم موفقیت در صعود به یورو 2016 و نمایش های ضعیف تیم دنی بلیند،  سرمربی هلندی در ماه مارس از هدایت لاله های نارنجی کنار گذاشته شد و از آن موقع، هلند به دنبال سرمربی جدید می‌گشت.

 

دقایقی پیش فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد که دیک ادووکات توانسته نظرات مدیران را به خود جلب کرده و برای سومین بار به عنوان سرمربی تیم ملی هلند، فعالیتش را شروع خواهد کرد. رود گولیت نیز به عنوان دستیار در کنار ادووکات خواهد نشست و آنها کار دشواری برای رسیدن به جام جهانی پیش رو دارند.

 

1025484

 

 

هلند در حال حاضر در رده چهارم گروه A قرار گرفته و تنها 7 امتیاز از 5 بازی کسب کرده است. لاله ها 6 امتیاز با فرانسه صدرنشین فاصله دارند.

 

حضور ادووکات روی نیمکت هلند از جنبه دیگری نیز قابل توجه است. سه ماه پس از حضور او روی نیمکت فنرباغچه، دنی بلیند به عنوان گزینه اصلی جانشینی اش معرفی شد ولی اوضاع کاملا برعکس پیش رفت و ادووکات جانشین بلیند در تیم ملی هلند شد.

 

دوره اول او بین سال‌های 1992 تا 1994 بود که توانست با تیم ملی هلند به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی صعود کند ولی مقابل برزیل، قهرمان آن دوره شکست خوردند و حذف شدند. دوره دوم او نیز بین سال‌های 2002 تا 2004 رقم خورد و او در یورو 2004 به همراه تیمش موفق شد تا نیمه نهایی پیش برود.

دیدگاه‌ها