کد خبر : 1414745 | 20 اردیبهشت 1396 ساعت 01:07 | 69.7K بازدید | 4 دیدگاه

دومین صعود بیانکونری به فینال در سه سال

یوونتوس 2-1 موناکو: شکست ناپذیرها به کاردیف رسیدند

یوونتوس در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان با نتیجه 2-1 موناکو را شکست داد و با برتری 4-1 در مجموع دو دیدار، راهی فینال شد.

یوونتوس 2-1 موناکو: شکست ناپذیرها به کاردیف رسیدند

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لئوناردو ژاردیم در این دیدار نمایش خوبی داشتند اما در مقابل تجربه یوونتوسی ها کاری از پیش نبردند و در نهایت با تحمل یک شکست دیگر، از رسیدن به فینال بازماندند. 

 

موناکو بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در همان دقایق ابتدایی به گل برسد اما ضربه کیلیان امباپه به تیر دروازه برخورد کرد.

 

بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی یوونتوسی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد کردند. از جمله در دقیقه 22 که ضربه چیپ ایگواین از سوباشیچ عبور کرد اما گلیک با حضور به موقع، توپ را دفع کرد.

 

سه دقیقه بعد ایگواین بار دیگر صاحب موقعیت شد اما این بار خود سوباشیچ بود که با یک واکنش تماشایی، دروازه موناکو را بسته نگه داشت.

 

حملات میزبان ادامه داشت و بازیکنان این تیم فشار زیادی روی دروازه حریف وارد کردند تا اینکه سرانجام در دقیقه 33، قفل دروازه موناکو باز شد.

 

روی حرکت خوب دنی آلوز و پاس در عمق او، مانژوکیچ با دروازه بان حریف تک به تک شد و بعد از اینکه سوباشیچ ضربه اول را دفع کرد، مهاجم کروات روی ضربه بعدی کار را تمام کرد.

 

 

1198437

 

 

برتری یوونتوسی ها بعد از این گل هم ادامه داشت و بازیکنان این تیم موقعیت های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه 44، به گل دوم رسیدند.

 

روی یک ضربه کرنر بود که با دفع توپ سوباشیچ، دنی آلوس پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه والی تماشایی، کار را تمام کرد. نیمه اول با همین دو گل به پایان رسید.

 

 

1198434

 

 

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و یوونتوسی ها که نیازی به حمله کردن نداشتند، تلاش می کردند تا بازی را کنترل کنند اما بازیکنان موناکو رفته رفته توپ و میدان را در اختیار گرفتند و حملات خطرناک تری روی دروازه حریف ترتیب دادند.

 

در دقیقه 67 امباپه می توانست یکی از گل های خورده را جبران کند اما ضربه او را بوفون به زیبایی دفع کرد.

 

اما تنها دو دقیقه بعد، سرانجام بوفون تسلیم شد. حرکت خوب موتینیو و ارسال او به دهانه دروازه بوفون، با ضربه امباپه به گل تبدیل شد.

 

 

1198436

 

 

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و یوونتوسی ها که نمی خواستند اجازه موقعیت سازی بیشتر را به حریف بدهند، ابتکار عمل را در دست گرفتند و موقعیت های خطرناکی روی دروازه حریف ترتیب دادند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 2-1 یووه به پایان رسید و این تیم به فینال لیگ قهرمانان رسید.

دیدگاه‌ها