کد خبر : 1415110 | 21 اردیبهشت 1396 ساعت 19:30 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

در واکنش به علاقه اینتر

کونته: می خواهم سال ها در چلسی بمانم

گاتزتا دلو اسپورت امروز تیتر یک خود را به علاقه اینتر برای جذب آنتونیو کونته اختصاص داده بود.

کونته: می خواهم سال ها در چلسی بمانم

به گزارش "ورزش سه"، در ایتالیا بر این عقیده اند که اینتر تمام تلاش خود را خواهد کرد تا برای فصل بعد، سکان مربیگری را بر عهده کونته بگذارد تا به ناکامی های 7 سال گذشته خود پایان دهد.

 

 

1197790

 

 

کونته که در نشست خبری بازی فردا شب مقابل وست بروم شرکت کرده بود، در واکنش به شایعات اخیر گفت:« من دو سال دیگر با چلسی قرارداد دارم. واضح است که وقتی وارد باشگاهی جدید می شوید، تمایل شما به حضور طولانی مدت است و مطمئنا من هم چنین علاقه ای دارم.

حالا وقت تمرکز روی اهدافی است که در ذهنمان داریم. هدف ما قهرمان شدن است و به آن خیلی هم نزدیک شده ایم.»

 

 

1198213

 

 

کونته ادامه داد:« این لحظه برای ما بسیار مهم است، ما اکنون در آستانه رسیدن به هدفی فوق العاده هستیم، اما نباید فراموش کنیم که هنوز سه امتیاز دیگر از این سه بازی باقیمانده نیاز داریم. فردا اولین فرصت ما برای رسیدن به قهرمانی خواهد بود، می دانیم که وست برومویچ تیم سرسختی است، آن ها بسیار تیم قدرتمندی هستند، تیمی فیزیکی، با سرمربی بسیار خوب.

 

مطمئناً جو استادیوم بسیار پرشور خواهد بود. از این لحظه باید لذت ببریم. برای رسیدن به این لحظه، خیلی خیلی سخت کار کردیم. می خواهم تکرار کنم و بگویم که فصل خوبی را پشت سرگذاشته ایم و می خواهیم آن را به فصلی فوق العاده تبدیل کنیم. تنها یک راه برای این کار وجود دارد و آن هم کسب سه امتیاز و فتح لیگ برتر انگلیس است. برای من چندان مهم نیست که در خانه جشن قهرمانی بگیریم یا در زمین حریف. مهم این است که هر چه سریع تر قهرمانی مان را قطعی کنیم.»

دیدگاه‌ها