کد خبر : 1415482 | 23 اردیبهشت 1396 ساعت 18:00 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

آلگری: توپ طلا باید تحت هر شرایطی به بوفون برسد

یوونتوس می تواند فردا در زمین رم قهرمانی در سری آ را حتمی کرده و چهارشنبه نیز با پیروزی در فینال جام حذفی برابر لاتزیو، دو گانه خود را قطعی کند.

آلگری: توپ طلا باید تحت هر شرایطی به بوفون برسد

به گزارش "ورزش سه"، یووه در فینال لیگ قهرمانان نیز 13 خرداد باید به مصاف رئال برود و در صورت پیروزی، تبدیل به دومین تیمی در ایتالیا پس از اینتر می شود که فاتح سه گانه شده است.

 

 

1190934

 

 

جدال با آ اس رم:«این اولین باری است که می‌توانیم بدون توجه به نتایج سایر بازی‌ها قهرمان شویم. پس همه چیز به خودمان بستگی دارد. کار آسانی نداریم چون حریف تیمی پرستاره است. اگر این هفته قهرمان شدیم که چه بهتر وگرنه روی فینال جام حذفی برابر لاتزیو تمرکز می‌کنیم و هفته بعد تلاش می‌کنیم که قهرمانی‌مان در سری A را قطعی کنیم. عجله‌ای نیست. هر بازی را به وقتش انجام می‌دهیم. ناپولی و رم به خاطر عملکردشان در این فصل شایسته تمجید هستند.»

 

توپ طلا برای بوفون:« بوفون لیاقت بردن توپ طلا را دارد و این ربطی به نتیجه‌ای که ما در فینال کسب خواهیم کرد ندارد. او سال‌های گذشته نیز جام‌های فراوانی برد و قهرمان جام جهانی شده است.»

 

قهرمانی کونته با چلسی در لیگ برتر:« پیوستن به یک تیم خارجی و فتح لیگ در همان فصل اول کار آسانی نیست و به همین دلیل باید به کونته تبریک بگویم. ما مربیان زیادی داریم که در خارج از ایتالیا موفق بوده‌اند، پس مکتب مربیگری فوتبال ایتالیا، فوق‌العاده است. آموزش بازیسازی بخشی از فرهنگ و سنت فوتبال ما ایتالیایی‌هاست.»

 

فینال لیگ قهرمانان مقابل رئال:« 2 سال پیش هم به فینال رسیدیم ولی مغلوب بارسا شدیم. تفاوت میان این دو فینال این است که دو سال پیش کسی از ما انتظار نداشت به فینال برسیم اما امسال توقعات از ما زیاد شده است.

باید با آرامش خاطر خودمان را برای فینال آماده کنیم. تا آن زمان اما بازی‌های مهمی داریم که باید انجام دهیم. به وقتش، سه چهار روز مانده به فینال، برای آن بازی آماده خواهیم شد. ما می‌توانیم قهرمان اروپا شویم و باید باور داشته باشیم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم؛ ولی در حال حاضر تمرکز ما فقط باید روی سری آ باشد.»

دیدگاه‌ها