کد خبر : 1415526 | 23 اردیبهشت 1396 ساعت 19:34 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

نفت بدون دایی ممکن بود سقوط کند

اسدی: سایه دایی بالای سر این جام است

هافبک تیم فوتبال نفت‌تهران می‌گوید نفت در لیگ‌برتر هم خوب کار کرده بود اما بی‌پولی به نفت آسیب رساند.

اسدی: سایه دایی بالای سر این جام است

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی درباره شرایط نفت گفت: نفت در لیگ‌برتر و نیم فصل اول شرایط خوبی داشت و ما رتبه‌مان چهارم شد. نفت می‌توانست فصل را با همین رتبه چهارم یا پنجمی تمام کند اما خب مشکلات مالی دامن‌گیر شد و تمرکز بچه‌ها را در بازی با حریفان دچار مشکل کرد و عدم تمرکز ما را از هدفمان در لیگ دور کرد.


وی در ادامه افزود: فصل ما با بی‌پولی گذشت اما در بازی آخرمان مقابل تراکتور همه با هم هم‌قسم شدیم که این تیم را شکست دهیم و با اتحاد و همدلی بین کادرفنی و بازیکنان تیم توانستیم با تلاش به قهرمانی در جام‌حذفی دست پیدا کنیم. یک تشکر ویژه از هواداران، بازیکنان و مسئولین تراکتور دارم که به بازی زیبایی بخشیدند.

 

او در پاسخ به سوالی که در جام‌حذفی به نسبت لیگ‌برتر مقابل حریفان سرسخت بهتر بازی کردید آیا نفت تنها در تک مسابقات می‌تواند موفق باشد گفت: همانطور که گفتم در لیگ‌برتر و در نیم فصل اول هم خوب بودیم اما علت شکست تیم‌های سرسختی چون استقلال و سپاهان در حذفی بخاطر آن بود که بچه‌ها هرچه داشتند و نداشتند در این مسابقات می‌گذارند و دیگر آنکه سایه علی دایی روی سرمان بود و ایشان این حساسیت را در ذهن ما القا کردند که نباید حریف را دست کم بگیریم.

 

هافبک نفت به مسئولین فدراسیون می‌گوید که برای بهتر شدن اوضاع نفت ورود کنند: نفت با قهرمانی در جام‌حذفی دیگر سهمیه آسیایی را کسب کرده و فدراسیون و آقای تاج باید به موضوع شرایط بد مالی نفت ورود کنند چراکه پای حیثیت ملی در میان است و این تیم برای اینکه در این رقابت ها با سربلندی حاضر شود دیگر نباید با این شرایط رقابت دهد. امسال اگر آقای دایی در نفت نبود نفت هم شاید جز یکی از تیم‌هایی بود که روزهای پایانی لیگ را با استرس و نگرانی پشت سر می‌گذاشت و کار ماندن و رفتنش به اما و اگر می‌کشید.

 

او در پایان گفت: من در طول فصل به چیزهای مثبت و خوبی رسیدم، من ابتدای فصل تیمی نداشتم و این آقای دایی بودند که کمکم کردند و دستم را گرفتند. هرچه دارم از ایشان است و از ایشان بابت تمام زحماتی که برایم کشیدند تشکر می کنم.

دیدگاه‌ها