کد خبر : 1415619 | 24 اردیبهشت 1396 ساعت 11:45 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

اتمام مدت قرارداد چهار بازیکن ذوب آهن

با پایان یافتن لیگ شانزدهم قرارداد سه بازیکن ذوب آهن به پایان رسیده و حالا باشگاه باید برای ادامه همکاری با بازیکنان خود با آنها وارد مذاکره شود.

اتمام مدت قرارداد چهار بازیکن ذوب آهن 

به گزارش "ورزش سه"، قاسم حدادی فر، مرتضی تبریزی، جری بنگستون و مهرداد قنبری چهار بازیکنی هستند که قرارداد آنها با پایان لیگ شانزدهم خاتمه یافته و البته هر کدام شرایط متفاوتی برای ادامه کار را دنبال می کنند. 


جری بنگستون مهاجم هندوراسی سبزپوشان در حال حاضر خارج از ایران در انتظار تولد فرزندش است؛ اگر این بازیکن به ایران برنگردد، پرونده حضورش در ایران بسته خواهد شد و پس از دو فصل بازی در تیم های پرسپولیس و ذوب آهن به کار خود خاتمه می دهد. بنگستون فصل گذشته در تیم پرسپولیس 7 گل زد و در این فصل 8 بار در لیگ برای سبزپوشان گلزنی کرد. پس از بازگشت بنگستون به ایران در مورد ادامه همکاری اش صحبت خواهد شد.


بازیکن دیگری که معمولا در فصل نقل و انتقالات در مورد او بحث می شود، قاسم حدادی فر است؛ این بازیکن که در طول فصل به دلیل مصدومیت نتوانست زیاد فرصت حضور در زمین را پیدا کند، با اتمام لیگ، قرارداداش هم به پایان رسیده و این احتمال وجود دارد که در صورت مهیا نشدن شرایط مورد نظرش از تیم جدا شود. البته هافبک تدافعی سبزپوشان در حضورهای کوتاه مدت خود، نتوانست کیفیت همیشگی اش را نشان دهد.


در نهایت مرتضی تبریزی مهاجم  تیم ذوب آهن سومین بازیکنی است که بیم جدایی او از تیم در میان مدیران وجود دارد. تبریزی به احتمال فراوان با پیشنهاداتی روبرو خواهد شد و شخصا باید در مورد انتخاب تیم آینده اش تصمیم بگیرد. او در این فصل 10 بار برای ذوب آهن در لیگ  گلزنی کرده  است؛ البته تبریزی با اخراج بی مورد در دیدار نیمه نهایی جام حذفی برابر تراکتورسازی تیمش را در شرایط سختی رها کرد. 


مهرداد قنبری مدافع چپ ذوبی ها هم در لیگ شانزدهم به دلیل مصدومیت نتوانست فصل خوبی را پشت سر بگذارد و با توجه به نمایش های خوب مهران درخشان مهر در این پست، به نظر نمی رسد این بازیکن تمایلی به ادامه همکاری با ذوب آهن و نیمکت نشینی در تیم داشته باشد. 


در مجموع این چهار بازیکن با شرایط متفاوتی روبرو هستند و به نظر می رسد حداقل یکی از این بازیکنان در نهایت از جمع سبزپوشان اصفهانی جدا شود.

دیدگاه‌ها