کد خبر : 1415651 | 24 اردیبهشت 1396 ساعت 13:59 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

قرارداد رسمی امضا شد؛

سپاهان سرمربی خود را شناخت: کرانچار!

کرانچار پس از توافق با مسئولان باشگاه سپاهان قرارداد خود را رسما امضا کرد.

سپاهان سرمربی خود را شناخت: کرانچار!

به گزارش "ورزش سه"، زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان برای لیگ هفدهم قرارداد خود با این باشگاه را رسما امضا کرد. سرمربی کروات زردپوشان اصفهانی که در هفته های پایانی لیگ شانزدهم هدایت سپاهان را بر عهده گرفت، پس از پایان لیگ مذاکراتی را با این باشگاه انجام داد و در نهایت هفته ی گذشته با مدیران سپاهان به توافق رسید.


قرارداد کرانچار با زردهای اصفهان روز یکشنبه رسما امضا شد تا این مربی کروات در لیگ هفدهم در راس کادرفنی سپاهان به فعالیت خود ادامه دهد.

 

کرانچار روز یکشنبه بعد از حضور در باشگاه سپاهان و جلسه با محسن طاهری مدیرعامل این باشگاه قرارداد دو ساله ی خود با این باشگاه را امضا کرد. همچنین تونچی دستیار او در سپاهان نیز روز یکشنبه قرارداد خود با این باشگاه را نهایی کرد تا سپاهانی که برای بازگشت به سطح اول فوتبال ایران بعد از دو سال برنامه ریزی کرده اند، خیلی زود کادرفنی خود را بشناسند.


این سرمربی کروات پیش از این با سپاهان تجربه ی دو قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در جام حذفی را در کارنامه ی خود دارد و به همین دلیل محبوبیت زیادی میان هواداران این تیم دارد. کرانچار در 6 هفته ی پایانی لیگ برتر موفق شد با سپاهان 4 برد، یک تساوی و یک باخت کسب کند تا در نهایت لیگ را با رتبه ی پنجم به پایان برساند.


کرانچار پیش از پایان فصل ابراز امیدواری کرده بود تا زردهای سپاهانی بتوانند در فصل نقل و انتقالات ضمن حفظ ستاره های خود، بازیکنان با ارزشی را جذب کنند. سپاهانی ها خیلی زود فعالیت خود در فصل نقل و انتقالات را با ثبت قرارداد کرانچار آغاز کردند و حالا باید منتظر تابستان شلوغ این تیم برای بازگشت به رقابت مدعیان بود.

دیدگاه‌ها