کد خبر : 1415863 | 25 اردیبهشت 1396 ساعت 13:22 | 41.3K بازدید | 1 دیدگاه

پنج بازیکن در سپاهان به انتهای راه رسیدند

باشگاه سپاهان علاوه بر تلاش برای جذب گزینه های مورد نظر کرانچار در فکر تهیه لیست خروجی خود نیز است.

پنج بازیکن در سپاهان به انتهای راه رسیدند

به گزارش "ورزش سه"، فرید بهزادی کریمی که در ابتدای لیگ شانزدهم از تیم صبای قم به سپاهان پیوست، روز گذشته اعلام کرد که قطعا در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد و از بین پیشنهاداتی که دارد، یکی را انتخاب خواهد کرد.


علاوه بر فرید کریمی، طالب ریکانی و جلال عبدی، محمد روشندل و علی احمدی چهار بازیکن دیگری هستند که از این تیم جدا خواهند شد.


طالب ریکانی در ابتدای فصل به سپاهان پیوست ولی به جز نمایش خوب برابر استقلال خوزستان در دیدار رفت و گل تماشایی اش به این تیم و همینطور گلزنی به پرسپولیس از روی نقطه پنالتی در ورزشگاه آزادی، چیز دیگری از خود نشان نداد تا یکی از خروجی های باشگاه لقب گیرد؛ ضمن اینکه ریکانی در برهه ای از فصل به دلیل شکایت مدیر برنامه هایش، از حضور در بازی ها محروم شده بود.


جلال عبدی نیز خرید ویسی در پنجره زمستانی برای بازی در پست دفاع راست بود که نتوانست نمایش های خوبی ارائه دهد؛ پس از خروج ویسی از سپاهان، این بازیکن جایی در ترکیب تیم کرانچار پیدا نکرد و این مربی ترجیح داد از عارف غلامی در پست غیرتخصصی یعنی دفاع راست استفاده کند.


محمد روشندل و علی احمدی دو مدافع دیگر سپاهان هستند که برخلاف سه بازیکنی که در بالا در مورد آنها صحبت شد، فرصت بازی چندانی پیدا نکردند تا در میان خریدهای ناکام این تیم در لیگ شانزدهم لقب بگیرند و خیلی زود تیمشان را ترک کنند.


در عین حال طلایی پوشان بعد از توافق با کرانچار با گزینه های این مربی وارد مذاکره شده اند تا تیمی قدرتمند را روانه لیگ شانزدهم کنند.

دیدگاه‌ها