کد خبر : 1416160 | 26 اردیبهشت 1396 ساعت 17:25 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

اسمالینگ: هیچ مشکلی با مورینیو ندارم

کریس اسمالینگ، مدافع ملی پوش یونایتد یکی از بازیکنانی بوده که در فصل جاری بارها مورد انتقاد ژوزه مورینیو قرار گرفته است.

اسمالینگ: هیچ مشکلی با مورینیو ندارم

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد تنها دو بازی دیگر تا پایان لیگ برتر فاصله دارد؛ سپس باید خود را مهیای فینال لیگ اروپا کند. شیاطین سرخ فردا با ساوتهمپتون؛ سپس یکشنبه آینده با پالاس روبرو خواهند شد.

 

با توجه به بازی حساس چهارشنبه هفته‌ آینده بین منچستریونایتد و آژاکس در فینال لیگ اروپا، ژوزه مورینیو قصد دارد در دو بازی باقی‌ مانده در لیگ برتر، به نفرات ذخیره بازی بدهد. یکی از همین بازیکنان، کریس اسمالینگ است که به احتمال زیاد در ترکیب ثابت سرخ‌ها قرار خواهد گرفت.

 

 

1199343

 

 

اسمالینگ درباره رابطه‌اش با ژوزه مورینیو گفت:« رابطه خیلی خوبی با مورینیو دارم و خیلی مستقیم و راحت با او صحبت می‌کنم. می‌دانم در زمان آسیب دیدگی چه اتفاقاتی رخ داد. کمی زمان بازگشتم به فوتبال طول کشید. مربی حق دارد به یک بازیکن انگیزه بدهد و یا انتقاد کند. هیچ مشکلی با این موضوع ندارم. به نظر من بازیکن باید همیشه  نیمه پر لیوان را ببیند.»

 

مدافع منچستریونایتد ادامه‌ داد:« اینکه ما در بین چهار تیم نخست جدول رده‌بندی قرار نگرفتیم خواب و غذا را از شما می‌گیرد. برایمان مهم بود که بتوانیم در بین تیم‌های بالای جدول رده‌بندی قرار بگیریم. هرچند قهرمانی در جام اتحادیه و قهرمانی احتمالی در لیگ اروپا می‌تواند احساس خوبی بین ما ایجاد کند ولی امیدوارم سال آینده تیم بتواند مشکلات پیش روی خود را حل کند و عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته باشد.

باید تا جایی که ممکن است پیشرفت کنیم تا سال آینده عملکرد امسال‌مان را در لیگ برتر جبران کنیم و یک منچستریونایتد واقعی را در لیگ شاهد باشیم.»

 

دیدگاه‌ها