کد خبر : 1416464 | 28 اردیبهشت 1396 ساعت 01:27 | 37.6K بازدید | 0 دیدگاه

جام سفید و مشکی شد!

یوونتوس 2 - 0 لاتزیو: اولین جام از سه گانه رویایی

یوونتوس موفق شد با پیروزی 0-2 برابر لاتزیو فاتح کوپا ایتالیا شده و اولین گام فتح 3 گانه را محکم بردارد.

یوونتوس 2 - 0 لاتزیو: اولین جام از سه گانه رویایی

 

به گزارَش "ورزش سه"، یوونتوس برای کسب اولین جام فصل خود در فینال کوپا به مصاف لاتزیو رفت.

 

بازی با برتری یوونتوس آغاز شد و این تیم می توانست در دقیقه 4 توسط جورجو کیه لینی به گل برسد اما ضربه این مدافع از راه دور با عکس العمل استراکوشا همراه بود. لحظاتی بعد کیتا فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او با بدشانسی به دیرک دروازه برخورد کرد.

 

حملات یوونتوس ادامه یافت و این تیم در دقیقه 12 بالاخره به گل رسید. ساندرو از جناح چپ حرکت کرد و ارسال زیبای او با ضربه تمام کننده و چکشی دنی آلوس همراه بود تا  گل اول بیانکونری ها با همکاری برزیلی ها به ثمر برسد.

 

 

1199842

 

1199843

 

 

در دقیقه 19 یوونتوس فرصت بسیار خوبی برای زدن گل دوم داشت اما ضربات دیبالا و در ریباند ایگواین با عکس العمل بسیار خوب سنگربان لاتزیو همراه بود.

 

اما در دقیقه 25 یوونتوس به گل دوم رسید. ارسال کرنر با ضربه سر ساندرو همراه بود تا این بار بونوچی در دهانه دروازه کار را تمام کند و برتری یوونتوس دو برابر شود.

 

 

1199845

 

 

در دقیقه 32 ایموبیله فرصت خوبی برای جبران یکی از گل ها داشت اما ضربه او خارج از چارچوب بود. در آخرین ثانیه های نیمه اول با هم ضربه سر ساویچ با سیو دیدنی نتو همراه بود تا نیمه اول با همان برتری 0-2 بیانکونری ها به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم، لاتزیو برای جبران گل های خورده وارد میدان شد و از همان ابتدا روند هجومی به خود گرفت. در دقیقه 54 اندرسون می توانست اختلاف را کمتر کند اما ضربه او نیز با عکس العمل نتو همراه بود.

 

3 دقیقه بعد این بار ایموبیله در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفت اما باز هم ضربه او با مهار فوق العاده گلر یووه همراه بود. 

 

این دقایق توپ و میدان در اختیار لاتزیو بود و حملات بسیار خطرناکی را روی دروازه بیانکونری ها ترتیب داد اما نتو سد محکمی برابر بیانکوچلستی ها بود.

 

در دقیقه 67 این بار باستا با حرکت انفرادی دروازه یووه را تهدید کرد اما ضربه محکم او نیز با اختلاف کمی از بالای دروازه خارج شد. در دقیقه 73 و با نفوذ ایگواین یوونتوس می توانست به گل سوم برسد اما پاس به بیرون برابر دروازه خالی به کسی نرسید.

 

 

1199844

 

 

در دقیقه 80 ایموبیله یک بار دیگر موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی به دست آورد اما  باز هم ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 88 و با پاس دنی آلوس، ایگواین بهترین موقعیت را برای زدن گل سوم داشت اما سنگربان لاتزیو مانع پیشروی او شد.

 

در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا یووه با برتری 0-2 فاتح کوپا ایتالیا شود.

دیدگاه‌ها