کد خبر : 1417125 | 31 اردیبهشت 1396 ساعت 19:23 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی منچستریونایتد و چلسی در هفته آخر لیگ برتر

چلسی و منچستریونایتد در روزی که نتایج بازی های شان تاثیری در سرنوشت شان نداشت، مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.​​​​​​​

پیروزی منچستریونایتد و چلسی در هفته آخر لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، چلسی از دو هفته قبل قهرمانی اش در رقابت های این فصل لیگ برتر را قطعی کرده بود و منچستریونایتد هم رتبه ششمی اش در این فصل مسجل شده بود اما هر دو تیم با ارائه یک نمایش خوب توانستند برابر ساندرلند و کریستال پالاس به پیروزی برسند.

 

چلسی در حالی مقابل ساندرلند به پیروزی 5-1 رسید که دیدار امروز تحت تاثیر خداحافظی جان تری، کاپیتان متعجب آبی ها بود.

 

تیم میهمان شروع بهتری داشت و تنها بعد از سه دقیقه، خاویر مانکیو گل اول بازی را به ثمر رساند اما تنها 5 دقیقه بعد ویلیان توانست کار را به تساوی بکشد.

 

این نتیجه تا دقیقه 61 پایدار بود تا اینکه ادن هازارد گل دوم را برای چلسی به ثمر رساند و آبی ها را پیش انداخت. در دقیقه 78 پدرو توانست گل سوم را وارد دروازه ساندرلند کند و اختلاف را به دو گل افزایش بدهد. 

در وقت های اضافه بود که میچی باتشوایی دو بار دیگر دروازه ساندرلند را باز کرد تا چلسی در روزی که باید جشن قهرمانی اش را برگزار کند، به یک پیروزی پرگل برسد.

 

1200394

 

در الدترافورد، در روزی که ژوزه مورینیو به دلیل در پیش بودن فینال لیگ اروپا، جوان ترین ترکیب ممکن را به زمین فرستاد، شاگردانش توانستند مقابل کریستال پالاس به پیروزی 2-0 برسند.

جاش هاروپ در دقیقه 15 گل اول را به ثمر رساند و 4 دقیقه بعد، پل پوگبا توانست اختلاف را به دو گل افزایش دهد. تلاش دو تیم برای رسیدن به گل های بعدی در این دیدار به نتیجه نرسید و بازی در نهایت با همان دو گل به پایان رسید.

دیدگاه‌ها