کد خبر : 1417349 | 01 خرداد 1396 ساعت 17:48 | 38.4K بازدید | 0 دیدگاه

دومین خرید طلایی‌پوشان هم از راه رسید؛

سپاهان در ورود و خروج بی حساب شد

سپاهان با حضور فعالانه در بازار نقل و انتقالات از حالا خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ هفدهم مطرح کرده است.

سپاهان در ورود و خروج بی حساب شد

به گزارش "ورزش سه"، اولین خروجی سپاهان در بازار تابستانی انتقال شجاع خلیل زاده به تیم پرسپولیس بود. البته خلیل زاده با اتمام قرارداد خود راهی پرسپولیس شد و علیرغم تلاش مسئولان باشگاه اصفهانی برای ادامه حضورش در سپاهان، ترجیح داد ادامه فوتبال خود را در پرسپولیس دنبال کند. اما مسئولان باشگاه سپاهان که از پیش خود را برای خروج خلیل زاده آماده کرده بودند، بلافاصله با خرید عزت الله پورقاز مدافع ملی پوش نیم فصل دوم سایپا که نقش پر رنگی در حفظ این تیم در لیگ برتر داشت، جای این مدافع را پر کردند تا در ادامه با آرامش بیشتری کار خود را دنبال کنند. ضمن اینکه سپاهان در این پست عارف غلامی را نیز در اختیار دارد که در حال حاضر همراه با تیم ملی جوانان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی حضور دارد.


فروش فرید کریمی بهزادی به صنعت نفت آبادان دومین فعالیت طلایی پوشان در پنجره تابستانی بوده است و امروز خبر توافق سپاهان با شاهین ثاقبی رسانه ای شد تا اینبار تیم کرانچار در بخش هجومی تقویت شود. کریمی بهزادی در دو پست وینگر چپ و راست و البته مهاجم هدف برای سپاهان بازی کرد و حالا با اضافه شدن ثاقبی و توانایی او برای بازی در چندین پست، باز هم دست کرانچار برای انتخاب ترکیب هجومی اش باز خواهد بود.


با این وجود هنوز طلایی پوشان تیم کاملی برای رقابت بر سر قهرمانی لیگ هفدهم نیستند و باید در پست هایی که ضعف دارند، بازیکنان مورد نظر کرانچار را به خدمت بگیرند.


در حال حاضر آنها برای پر کردن ضعف خود در پست دفاع راست با چند بازیکن در حال مذاکره هستند. در پست هافبک بازیساز نیز سپاهان در تلاش برای بازگرداندن چپاروف ملی پوش ازبکستان است که نیم فصل موفقی را همراه با طلایی پوشان و به خصوص بعد از حضور کرانچار پشت سر گذاشت و در صورت عدم موفقیت در حفظ این بازیکن، گزینه دیگری مطرح خواهد شد.


خرید یک مهاجم توانمند برای پر کردن جای مسعود حسن زاده که با مصدومیت مواجه شده است، هدف دیگر پرافتخارترین تیم لیگ برتر برای آماده سازی تیمی قدرتمند برای لیگ هفدهم است.


با این حال فعالیت سپاهان در پنجره تابستانی تاکنون به خروج دو بازیکن در پست های تدافعی و تهاجمی و خرید دو بازیکن برای پر کردن جای آنها محدود مانده است.

دیدگاه‌ها