کد خبر : 1417457 | 02 خرداد 1396 ساعت 00:09 | 99.9K بازدید | 1 دیدگاه

برد استقلال و پاداش 40 هزار دلاری !

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مدیرعامل باشگاه العین در حین بازی سراغ بازیکن شماره ۶ ما یعنی امید ابراهیمی را می‌گرفت که من به او گفتم از شانس شما این بازیکن مصدوم است.

برد استقلال و پاداش 40 هزار دلاری !

به گزارش  "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، رضا افتخاری بعد از برتری یک بر صفر استقلال در دیدار رفت مقابل العین اظهار داشت: ما باید تلاش کنیم برای دیدار حساس برگشت تمامی مصدومان خود را برسانیم و با تمام قوا در میدان حاضر شویم. مدیرعامل باشگاه العین در حین بازی سراغ بازیکن شماره 6 ما یعنی امید ابراهیمی را می‌گرفت که من به او گفتم از شانس شما این بازیکن مصدوم است اما به دیدار برگشت می‌رسد. علاوه بر ابراهیمی باید تلاش کنیم وریا غفوری نیز در به این بازی برسد.

وی با تاکید بر جای خالی امید نورافکن در دیدار تصریح کرد: نبود نورافکن در این دیدار برای ما سنگین بود اما ما به این نتیجه رسیدیم با توجه به اهمیت حضور تیم ملی در مسابقات جام‌جهانی این بازیکن را در اختیار تیم ملی بگذاریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص پاداش پیروزی استقلال مقابل العین گفت: ما مبلغ 40 هزار دلار را بین بازیکن تقسیم می‌کنیم تا بتوانند در دبی سوغاتی بخرند. برای بازی برگشت نیز تلاش می‌کنیم در صورت صعود پاداش بیشتری در نظر بگیریم و طبیعتا مبلغ آن بیشتر خواهد بود. اگر پول داشتیم به جای 40 هزار دلار، 400 هزار دلار پاداش می‌دادیم.

دیدگاه‌ها