کد خبر : 1417888 | 03 خرداد 1396 ساعت 20:01 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

لغو جشن چلسی به دلیل حملات تروریستی منچستر

باشگاه چلسی برنامه جشن خیابانی خود برای قهرمانی در لیگ برتر را به احترام درگذشتگان حادثه تروریستی شهر منچستر لغو کرد.​​​​​​​

لغو جشن چلسی به دلیل حملات تروریستی منچستر

 

به گزارش "ورزش سه"، دو شب قبل در پی انفجار انتحاری در شهر منچستر، 22 نفر کشته و 64 نفر مجروح شدند و به همین دلیل باشگاه چلسی جشن خود را لغو کرد.

 

هر سال و بعد از قهرمانی تیم ها در لیگ برتر، آنها به همراه جام قهرمانی در سطح شهر حضور پیدا کرده و شادی خود را هواداران تقسیم می کنند اما امسال این اتفاق در لندن رخ نخواهد داد.

 

 

1199539

 

 

در بیانیه باشگاه چلسی آمده است: "همه اعضای باشگاه چلسی تسلیت صمیمانه خود را تقدیم افرادی که قربانی این حادثه شده اند می کند و تمام افکار ما معطوف به قربانیان، خانواده ها و دوستان آنها خواهد بود.

 

با توجه به این حادثه غم انگیز، باشگاه چلسی برگزاری این جشن را صحیح نمی داند و با توجه به افزایش تمهیدات امنیتی دولت، ما معتقدیم که این تصمیم به سود همگان است و هواداران چلسی نیز دلیل این کار را درک خواهند کرد.

 

همچنین برای ادای احترام، بازوبندی مشکی در بازوی بازیکنان چلسی در فینال برابر آرسنال قرار داده خواهد شد و کمک های مالی نیز به قربانیان این حادثه داده خواهد شد."

دیدگاه‌ها