کد خبر : 1418384 | 06 خرداد 1396 ساعت 17:01 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

هنوز قراردادی امضاء نکردم؛

دست‌نشان: جای ملوان در لیگ برتر خالی است

نادر دست نشان سرمربی فصل گذشته خونه به خونه می گوید که صحبت های ضمنی برای پیوستن به ملوان بندرانزلی را انجام داده ولی هنوز با این تیم قراردادی را امضاء نکرده است.

دست‌نشان: جای ملوان در لیگ برتر خالی است

به گزارش "ورزش سه"، نادر دست نشان مربی فصل گذشته صنعت نفت آبادان که در پایان نیم فصل از این تیم کنار گذاشته شد در ادامه به تیم خونه به خونه پیوست ولی علیرغم کسب نتایج مطلوب نتوانست این تیم را در میان صعودکنندگان لیگ یگ قرار دهد. اکنون این مربی که با تیم های مختلفی موفقیت در لیگ یک را تجربه کرده در آستانه امضای قرارداد با تیم ملوان بندرانزلی قرار دارد و امروز در این شهر حاضر شده تا به صورت رسمی به این تیم بپیوندد.


دست نشان که روزهای اخیر را در کلاس مربیگری حرفه ای فوتبال پشت سر گذاشته در خصوص این کلاس ها گفت: دوره خیلی خوبی بود که بیشتر تاکید بر مدیریت فوتبال داشت مسائلی مانند مدیریت بحران ها، نقش کاپیتان ها در تیم، برخورد با رسانه ها و .. در مجموع تجارب و مسائل علمی در این کلاس مطرح شد و قرار است در کلاس بعدی بیشتر به جنبه های عملی پرداخته می شود.


وی در خصوص قطع همکاری با خونه به خونه و شرایط این تیم گفت: در خونه به خونه وضعیت تیم نامشخص است. قرارداد من برای 12 بازی بود که در نیم دوم داشتیم. خودم دوست داشتم در تیم بمانم چون تیم شهرم بود ولی حالا وضعیت نامشخص است و با توجه به مشکلاتی که به وجود آمده مدیران تیم ناراحت هستند و قصد تیم داری ندارند.


دست نشان در خصوص توافق با ملوان هم ادامه داد: همین الان به شهر انزلی رسیدم تا به امید خدا صحبت های نهایی را انجام دهیم. با آقای دنیا مالی صحبت های ضمنی را داشتیم و باید ببینیم وضعیت چطور پیش می رود.


دست نشان در مورد سختی کار در ملوان با توجه به انتظارات بالایی که از تیم وجود دارد و اینکه آیا قول قهرمانی و صعود هم می دهد، عنوان کرد: من هنوز قراردادی امضا نکردم که قولی بدهم؛ طبیعی است که تمام تیم های لیگ یک می خواهند قهرمان شوند از آلومینیوم اراک تا فجرسپاسی شیراز. این چیزهایی است که وجود دارد ولی در نهایت دو تیم صعود می کنند. برای من هم این داستان هر جا که بروم وجود دارد. ضمن اینکه ملوان هم تیم بسیار بزرگی است و جایش در لیگ برتر خالی است؛ این حرف را به خاطر این نمی زنم که می خواهم مربی تیم شوم؛ همه ایران این موضوع را می دانند و من هم تمام توانم را می گذارم که تیم صعود کند. البته کار سختی است چون هواداران هم نتیجه ای جز صعود و قهرمانی را قبول نمی کنند.

دیدگاه‌ها