کد خبر : 1418710 | 07 خرداد 1396 ساعت 22:51 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین پرسپولیس

پرسپولیس دومین جلسه تمرینی خود در زمین لخویا را امروز از ساعت 20 پشت سر گذاشت.

گزارش تمرین پرسپولیس 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ که برای انجام دیدار برگشت خود مقابل لخویا راهی دوحه شده اند، از ساعت 20 با حضور در زمین لخویا، تمرین خود را پشت سر گذاشتند.


در این تمرین سامان نریمان جهان به دلیل سرماخوردگی از سوی برانکو و کادرپزشکی از انجام تمرین منع شد و به استراحت پرداخت.


* تمرین سرخپوشان با گرم کردن بازیکنان زیر نظر مارکو، بدنساز این تیم آغاز شد و دروازه بانان نیز تحت اختیار ایگور پانادیچ قرار گرفتند تا تمرینات اختصاصی را پشت سر بگذارند.


* اولین آیتم تمرین فوتبال در قالب دو تیم و با چهار دروازه کوچک بود، این در حالی است که هوای دوحه نسبت به روز گذشته خنک تر بود تا سرخپوشان با مشکل کمتری به انجام خواسته های تمرینی برانکو بپردازند.


* سروش رفیعی، وحید امیری و علی علیپور در ابتدای تمرین به شوت تک ضرب و هدف گیری دروازه و به کری خوانی با یکدیگر پرداختند.


*حرکات ترکیبی، ارسال از جناحین و شوت به دروازه مرحله بعدی تمرین سرخپوشان بود که سرمربی سرخپوشان تاکید زیادی روی دقت ضربات بازیکنان داشت.


* آیتم بعدی نیز به شبیه سازی بازی برابر لخویا اختصاص داشت که بازیکنان در دو گروه به اجرای خواسته های تاکتیکی برانکو ایوانکوویچ پرداختند و آیتم مدنظر او را اجرا کردند.


* فوتبال درون تیمی در یک نیمه زمین پایان بخش تمرین امروز بود که بازیکنان در دو گروه اصلی و ذخیره به تقابل با یکدیگر پرداختند تا کادرفنی آمادگی آنها را مورد بررسی قرار دهد.

دیدگاه‌ها