کد خبر : 1418953 | 09 خرداد 1396 ساعت 00:30 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

کیه لینی: یووه از فینال برلین بهتر شده است

جورجو کیه لینی، مدافع باتجربه یوونتوس، معتقد است که تیمش نسبت به سال 2015 که به فینال چمپیونزلیگ رسیده بود، بهتر شده اما تاکید کرد که باید مراقب تهدید رئال مادرید باشند.​​​​​​​

کیه لینی: یووه از فینال برلین بهتر شده است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوسی ها دو سال بعد از شکست 3-1 مقابل بارسا در فینال برلین، این بار باید در فینال کاردیف مقابل رئال قرار بگیرند و کیه لینی که آن دیدار را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، امیدوار است که بتوانند این بار جام قهرمانی را به تورین ببرند.

 

او به خبرنگاران گفت:" شروع ما در این دیدار خیلی حیاتی خواهد بود. ما باید سازمان یافته باشیم. این در تک دیدار خیلی مهم است و شانس زیادی به ما برای خواندن بازی می دهد.

 

ما مقابل تیمی قرار می گیریم که در سه سال اخیر، دو بار به قهرمانی رسیده است. آنها خطرناک تر هم هستند زیرا حتی زمانی که فکر می کنید پیروز شده اید، آنها گل می زنند.

 

 

1202158

 

ما احساس می کنیم که در دو سال اخیر پیشرفت کرده ایم و تیم بهتر شده است اما کلید همه چیز، اشتیاق ما برای کسب پیروزی است. در فینال چمپیونزلیگ باید اصول پایه ای را به خوبی انجام بدهید و البته بتوانید که فراتر از این هم بروید.  

 

ما از تجربه دو سال قبل مان در برلین برای آماده شدن برای این فینال استفاده خواهیم کرد. این دومین فینال ما در سه سال اخیر است و مطمئنا معنایی دارد.

 

باید این هفته آرامش مان را حفظ کنیم. در فینال 2015، ما در ابتدا تنش داشتیم و در همان ابتدای بازی گل خوردیم. حتی وقتی به بازی برگشتیم، آنها پاسخ دادند زیرا در کارهای دفاعی خیلی بد بودیم."

دیدگاه‌ها