کد خبر : 1419256 | 10 خرداد 1396 ساعت 11:33 | 325.9K بازدید | 3 دیدگاه

پیشنهادهای لئو برای مربی جدید بارسا

درخواست مسی از والورده؛ این دو ستاره را بخر!

لیونل مسی، فوق ستاره بارسلونا از ارنستو والورده، سرمربی جدید بارسا خواست که هر چه سریعتر تیم را تقویت کند.

درخواست مسی از والورده؛ این دو ستاره را بخر!

به گزارش "ورزش سه"، والورده روز گذشته به صورت رسمی به عنوان سرمربی بارسا معرفی شد و کارش را در نوکمپ آغاز خواهد کرد. آبی اناری ها فصل خوبی را پشت سر نگذاشتند و تنها توفیق آنها قهرمانی در جام حذفی بود. در لالیگا مغلوب رئال مادرید شدند و در چمپیونزلیگ با شکست مقابل یووه از دور رقابت ها کنار رفتند.

لوئیس انریکه در دو فصل آخر حضورش در بارسا خریدهای خوبی انجام نداد و با وجود هزینه بالا، نتوانست تیم را آنطور که باید تقویت کند. آردا توران، آندره گومس و .... به هیچ وجه در حد و اندازه های سابق خود ظاهر نشدند و از همین رو لیونل مسی معتقد است که بارسا نیاز به تقویت دارد و اولین درخواست او از سرمربی جدید در همین زمینه است.

 

1200700

 

 

طبق ادعای دیلی استار، مسی از والورده درخواست کرده که هر چه سریعتر فیلیپه کوتینیو و مارکو وراتی را جذب بارسا کند. کوتینیو در لیورپول نمایش های فوق العاده ای داشته و بهترین بازیکن تیم در چند فصل اخیر بوده است. همین نمایش ها توجه بارسا را پیش از این به او جلب کرده بود ولی به نظر مسی به حضور او مصر است، هر چند که می‌داند بارسا کار سختی برای جذب ستاره لیورپول خواهد داشت.

 

1184348

 

 

دیگر بازیکن مد نظر مسی، مارکو وراتی، هافبک جوان پاری سن ژرمن است. وراتی از فصل اول حضورش در پی اس جی مد نظر بارسا بود و بسیاری او را جانشین ژاوی در نوکمپ می‌دانستند ولی بارسا تا به حال تلاش جدی برای جذب او نکرده است. ستاره ایتالیایی فصل خوبی در پاریس پشت سر نگذاشت و به درهای خروج باشگاه نزدیک بود ولی اخیرا عنوان کرده که می‌خواهد در این تیم بماند و برای جایگاهش بجنگد.

طبق ادعای دیلی استار، مسی تیمش را به جذب برناردو سیلوا نیز تشویق کرده بود ولی هافبک سابق موناکو با 43 میلیون پوند راهی منچسترسیتی شد.

دیدگاه‌ها