کد خبر : 1419384 | 10 خرداد 1396 ساعت 17:45 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با مارکا

داویدز: دیبالا در رئال و بارسا نیمکت نشین خواهد شد

ادگار داویدز، ستاره هلندی سابق یوونتوس و بارسا به دیبالا توصیه کرد که در یووه به فوتبال خود ادامه دهد.

داویدز: دیبالا در رئال و بارسا نیمکت نشین خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه فینال لیگ قهرمانان بین یوونتوس و رئال مادرید، داویدز در مصاحبه اختصاصی با مارکا شرکت کرد و به سوالات پاسخ گفت.

 

 

1202574

 

 

ستاره هلندی در مورد فینال گفت:« معتقدم هم یوونتوس و هم رئال، فصلی فوق العاده را سپری کرده اند و به شایستگی در فینال حضور دارند. شاید رئال شانس بیشتری داشته باشد ولی از نظر من وقتی داور سوت را می زند، تمام پیش داوری ها از بین خواهند رفت.»

 

 

1201502

 

 

تاثیر قهرمانی در چمپیونزلیگ روی توپ طلا:« معتقدم معیار انتخاب برنده توپ طلا چندان درست نیست. هستند بازیکنانی که در طول فصل خوش درخشیده اند ولی چون در فینال لیگ قهرمانان حضور ندارند، شانس شان به صفر می رسد.

سال گذشته واضح بود که رونالدو توپ طلا را می برد چون در یورو و چمپیونزلیگ، قهرمان شده بود؛ با وجود اینکه در فینال یورو خیلی زود از زمین خارج شد و در قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ هم تاثیرگذاری امسال را نداشت.

او در فصل جاری نقش بسیار زیادی در فینالیست شدن رئال داشته و اگر این تیم قهرمان شود، شانس رونالدو بیشتر نیز خواهد شد؛ ضمن اینکه نباید بوفون و همچنین مسی را فراموش کنیم که به لحاظ آمار انفرادی، فصل بسیار خوبی را سپری کردند ولی چون بارسا نتوانست به اهداف خود برسد، کمی شانسش مسی کاهش پیدا کرده است.»

 

دیبالا در رئال یا بارسا:« به او  توصیه می کنم در یوونتوس بماند چون شک ندارم در رئال و بارسا نیمکت نشین خواهد شد. او هنوز جوان است و در یوونتوس باید بر تجربیات خود بیفزاید.»

دیدگاه‌ها