کد خبر : 1419696 | 12 خرداد 1396 ساعت 20:15 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

میاتوویچ: رئال 2-0 یووه را شکست می‌دهد

میاتوویچ، اسطوره رئال مادرید معتقد است که رئال با نتیجه 2-0 یووه را در فینال چمپیونزلیگ شکست خواهد داد.

میاتوویچ: رئال 2-0 یووه را شکست می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، رئال با گل میاتوویچ در سال 98 موفق شد یووه را در فینال چمپیونزلیگ شکست داده و هفتمین قهرمانی اش را کسب کند. از آن موقع تا به حال، یووه در دو فینال دیگر حضور داشت و در هر دو فینال نیز شکست خورد و فردا باید بار دیگر در فینال به مصاف رئال برود. میاتوویچ معتقد است که یووه اسیر طلسم شکست در فینال شده و فردا رئال 2-0 پیروز خواهد شد.

 

1202827

 

 

او گفت:" یووه دچار طلسم فینال ها شده، آنها در هشت فینال چمپیونزلیگ حضور داشته اند و در شش فینال شکست خورده اند. بیانکونری فصل خیلی خوبی را پشت سر گذاشته و خیلی خوب بازی کرده است. آنها بارسلونا را حذف کرده اند و من احترام بسیاری برایشان قائل هستم. رقابت پیچیده ای بین دو طرف برقرار است و بازیکنانی حضور دارند که می‌توانند هر لحظه نتیجه را عوض کنند. فکر می‌کنم ایگواین، دیبالا، مانژوکیچ، پیانیچ یا حتی دنی آلوس در یووه این قدرت را دارند. با این حال رئال بهترین های جهان را در اختیار دارد.

 

توپ طلا؟ یک کمپین رسانه ای ایتالیایی برای حمایت از بوفون به راه افتاده و واقعیت این است که در این سن و سال، او عملکرد فوق العاده ای داشته است. فکر می‌کنم رونالدو شانس بیشتری دارد ولی هر کس که در کاردیف جام را بالا ببرد، شانس بسیار بالایی خواهد داشت. پیش بینی نتیجه بازی؟ مطمئنم رئال 2-0 پیروز می‌شود."

 

دیدگاه‌ها