کد خبر : 1419717 | 12 خرداد 1396 ساعت 23:23 | 66.7K بازدید | 0 دیدگاه

کریس رونالدو: من کهکشانی نیستم

کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، معتقد است که مطمئنا در تاریخ این باشگاه جای خواهد داشت اما اعلام کرد که خودش را کهکشانی نمی داند.​​​​​​​

کریس رونالدو: من کهکشانی نیستم

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو این فصل 40 گل برای رئال به ثمر رساند تا این تیم علاوه بر قهرمانی در لالیگا برای اولین بار در 5 سال اخیر، برای دومین سال پیاپی به فینال چمپیونزلیگ برسد.

 

او فردا شب باید مقابل یکی از بهترین خطوط دفاعی اروپا قرار بگیرد اما تاکید کرد برای گلزنی به یووه و جانلوئیجی بوفون، تمرین ویژه ای انجام نداده است.

 

او به خبرنگاران گفت:"من از آن دست بازیکنان نیستم که ویدئوی بازی ها را تماشا کنند زیرا فکر می کنم همه چیز در لحظه اتفاق می افتد. واضح است که دانستن یکی دو نکته کمک می کند اما نباید وسواس داشت.

 

برای مثال، در ضربات پنالتی، فکر کردن به اینکه می خواهید به کدام سمت بزنید، شاید خیلی کمک نکند زیرا در آن لحظه چیزهای زیادی در ذهن تان می گذرد و در لحظه باید تصمیم بگیرید. این غریزی است. به همین دلیل است که دوست ندارم برای کاری که می خواهم بکنم، برنامه ریزی کنم.

 

 

1202789

 

 

پنالتی زدن در فینال؟ ترسناک نیست. من ریسک کردن را دوست دارم. این یک ریسک حساب شده است؛ نه مسئله مرگ و زندگی. ممکن است گل بزنم یا خراب کنم.

 

اما قصد ندارم خراب کنم. باید مثبت فکر کرد. بین بازیکنان خوب، بازیکنان خیلی خوب و کهکشانی تفاوت وجود دارد.

 

من خودم را کهکشانی نمی بینم اما خودم را بازیکنی می بینم که در منچستریونایتد، رئال مادرید و تیم ملی، تاریخ ساز شد."

 

او همچنین در مورد پست بازی و سیستم مورد علاقه اش گفت:" مردم فکر می کنم من مهاجم هستم. من هرگز قصد نداشتم مهاجم باشم. من در پستی که بازی می کنم، حدود 600 گل زدم. این به تاکتیکی مربوط است که مربی استفاده می کند،  من دوست دارم با آزادی بیشتری بازی کنم.

 

وقتی 2-4-4 بازی می کنیم، بیشتر دوست دارم. اما این به آن معنا نیست که 3-3-4 را دوست ندارم زیرا من در این سیستم حرکات متفاوتی انجام می دهم و در موقعیت های متفاوتی قرار می گیرم. البته من دوست دارم با آزادی بیشتری بازی کنم زیرا این پستی است که من در تیم ملی پرتغال هم در آن بازی می کنم اما واضح است که 3-3-4 را هم دوست دارم."

دیدگاه‌ها