کد خبر : 1419721 | 12 خرداد 1396 ساعت 23:56 | 42K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: شانس رئال برای قهرمانی بیشتر است

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، معتقد است اگر هم دوره کریس رونالدو بود، زیر سایه او قرار می گرفت.​​​​​​​

زیدان: شانس رئال برای قهرمانی بیشتر است

به گزارش "ورزش سه"، زیدان یکی از بهترین بازیکنان نسل قبل دنیای فوتبال و یکی از بهترین های تاریخ فوتبال است اما اعتقاد دارد ستاره پرتغالی تیمش در جایگاه بالاتری قرار دارد.

 

او در آستانه دیدار فینال این فصل لیگ قهرمانان به خبرنگاران گفت:" کریس پسر خوبی است. او نگران سایر بازیکنان است. آنچه مهم است، این است که او از نظر حرفه ای چه کاری انجام بدهد. او می خواهد دائما پیروز شود. او هرگز راضی نمی شود. این مهمترین تاثیر او روی تیم است.

 

اگر در کنار هم بازی می کردیم، او ستاره تیم بود زیرا بازیکنی بود که بیشترین گل ها را می زد."

 

یوونتوسی ها در حالی فردا پای به فینال کاردیف می گذارند که در دو حضور قبلی شان در فینال چمپیونزلیگ شکست خورده اند اما زیدان معتقد است که هیچ فشار اضافه ای روی تیمش نیست.

 

" ما برای این دیدار کاملا آماده هستیم. ما برای رسیدن به اینجا سخت کار کردیم و شرایط ذهنی خوبی داریم.

 

 

1202331

 

 

فشاری روی ما نیست. ما همیشه با چنین فشاری زندگی می کنیم. می دانیم که بودن در چنین باشگاهی چه معنایی دارد. ما همیشه می گوییم که مدعی اصلی هستیم. می دانیم که این یک فینال دیگر است. ما شانس بیشتری داریم و هرکاری برای پیروزی انجام خواهیم داد.

 

اگر به من می گفتید که چنین دیدارهایی را به عنوان مربی تجربه خواهم کرد، باور نمی کردم. من از این لحظات لذت می برم؛ همین طور بازیکنانم. این تجربه فوق العاده ای است.

 

ما مقابل تیم فوق العاده ای قرار خواهیم گرفت. همه ما می خواهیم شاهد یک فینال خوب باشیم و همین طور هم خواهد شد. سخت ترین بخش، انتخاب تیم است. 6 بازیکن حتی در فهرست تیم قرار نخواهند گرفت.

 

اما این بخشی از کار من است و من این کار را با هوشیاری کامل انجام می دهم. همه ما در یک قایق هستیم. به شما نمی گویم چه کسی بازی می کند. هفته گذشته گفتم که دو بازیکن می توانند کنار هم بازی کنند. آنها برای فینال آماده هستند، نه تنها از نظر ذهنی، که از جنبه بدنی هم.

 

انگیزه برای بازیکنان از ابتدای فصل آغاز می شود و وقتی به پایان فصل می رسیم، همه باید از انگیزه کامل برخوردار باشند.

 

یوونتوس تنها یک تیم دفاعی نیست. آنها خوب حمله می کنند. آنها بازیکنان تهاجمی خوبی دارند. یوونتوس همیشه تیم بزرگی است. شاید بهتر از قبل شده باشند."

دیدگاه‌ها