کد خبر : 1419732 | 13 خرداد 1396 ساعت 01:54 | 36.3K بازدید | 0 دیدگاه

راموس: رئال می تواند دو بار پیاپی قهرمان CL شود

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، معتقد است که تیمش می تواند به طلسم ناکامی تیم های مدافع عنوان قهرمانی در چمپیونزلیگ پایان بدهد.​​​​​​​

راموس: رئال می تواند دو بار پیاپی قهرمان CL  شود

به گزارش "ورزش سه"، از سال 1992 که رقابت های جام باشگاه های اروپا با فرمت فعلی برگزار می شود، هیچ تیمی نتوانسته از عنوان قهرمانی اش دفاع کند اما راموس اعتقاد دارد که رئال می تواند با پیروزی مقابل یوونتوس، برای دومین سال پیاپی فاتح این رقابت ها شود.

 

او به خبرنگاران گفت:" ما هر کاری بتوانیم انجام می دهیم تا جام را به خانه بیاوریم. ما در باد موفقیت های گذشته مان نمی خوابیم. ما هر کاری بتوانیم در زمین انجام می دهیم تا پیروز شویم.

 

باشگاه ما و هویت رئال چنین دستاوردی را می طلبد. ما یک جذبه متفاوت داریم و تاریخچه ما خود گویای همه چیز است که اتفاقی نیست.

 

 

1198506

 

 

اما ما باید رکوردهای تیمی را فراموش کنیم. باید فکر کنیم که این اولین جامی است که می توانیم ببریم. ما بسیار باانگیزه هستیم و می خواهیم برای دومین سال پیاپی قهرمان شویم.

 

من مدت هاست که با زین الدین زیدان کار می کنم. ما به فینال ها عادت داریم. سرمربی ما نماد رئال است و ما یک نیمکت فوق العاده داریم. امیدوارم او برای مدت ها بماند. این برای ما حیاتی است.

 

ما در فینال های زیادی حضور داشتیم و این در ذهن حریفان می ماند. ما هر کاری بتوانیم در زمین انجام می دهیم. می خواهیم با سری بالا زمین را ترک کنیم."

دیدگاه‌ها