کد خبر : 1419796 | 13 خرداد 1396 ساعت 14:55 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر برنامه جشن قهرمانی احتمالی رئال مادرید

بازیکنان رئال در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان، بامداد فردا به میدان سیبه لس مادرید نخواهند رفت.

تغییر برنامه جشن قهرمانی احتمالی رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در پانزدهمین فینال خود در لیگ قهرمانان به مصاف یوونتوس خواهد رفت. رئال می تواند امشب به دوازدهمین عنوان قهرمانی خود در این رقابت ها دست یافته و خود را دست نیافتنی تر کند.

سابقه بد یوونتوس در فینال ها و در عوض سابقه درخشان رئال در بازی نهایی باعث شده تا بسیاری، شانس رئال را بیشتر از بیانکونری بدانند.

 

 

1202962

 

 

طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، در صورت قهرمان شدن رئال، بر خلاف سال گذشته بازیکنان این تیم بلافاصله پس از رسیدن به مادرید به میدان سیبه لس نخواهند رفت و جشن های قهرمانی رئال به یکشنبه عصر موکول خواهد شد.

 

سال گذشته که رئال در میلان، قهرمان چمپیونزلیگ شد، ستاره های این تیم ساعت 8 بامداد به مادرید رسیده و راهی سیبه لس شدند. هواداران زیادی با وجود طولانی شدن زمان انتظار و بارش باران شدید در سیبه لس حضور داشتند.

فاصله پروازی مادرید با میلان، 2 ساعت و نیم و با کاردیف دو ساعت است ولی طولانی شدن جشن قهرمانی در کاردیف و نشست های خبری پس از فینال، مسئولین رئال را بر این داشته تا در صورت قهرمانی، جشن در کنار هواداران را به عصر یکشنبه موکول کنند.

 

لازم به ذکر است که هواداران رئال به صورت سنتی از اواخر دهه 80 در میدان سیبه لس جشن های قهرمانی تیم محبوب خود را برگزار می کنند.

دیدگاه‌ها