کد خبر : 1421776 | 23 خرداد 1396 ساعت 14:18 | 42.8K بازدید | 0 دیدگاه

در ادامه بازی های هفته هشتم مقدماتی جام جهانی 

آسیایی‌ها به دنبال رسیدن به ایران

در ادامه بازی های مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا، عصر امروز چهار بازی از دو گروه برگزار می شود، دیدارهایی که پیروزی در آن فعلا هیچکدام از تیم های حاضر را راهی جام جهانی نخواهد کرد. ​​​​​​​

آسیایی‌ها به دنبال رسیدن به ایران

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته هشتم مرحله دوم مقدماتی در آسیا، دو دیدار تاکنون برگزار شده است، بازی تیم ملی ایران برابر ازبکستان که با برتری ملی پوشان همراه بود و در نهایت ایران را جام جهانی کرد و بازی تیم های استرالیا و عربستان که با پیروزی استرالیایی ها همراه شد و وضعیت صعود در گروه دوم این رقابت ها را پیچیده تر کرد. 

 

در ادامه این بازی ها نیز امروز چهار بازی برگزار خواهد شد و تیم های حاضر به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا دو گروه آسیایی با نزدیک شدن به بازی های پایانی تیم های محتمل حضور در جام جهانی را بشناسند، البته برخلاف روز گذشته پس از به دست آمدن بازی های هفته هشتم هیچ یک از تیم ها راهی جام جهانی نخواهند شد تا همه چیز به دو هفته پایانی کشیده شود. 

 

تایلند – امارات؛ جنجال اماراتی ها جواب داد

 

اولین دیدار امروز در تایلند برگزار خواهد شد این بازی که از گروه دوم این رقابت ها انجام می شود حاشیه هایی را نیز حول خود می دید، اماراتی ها قبل از برگزاری بازی به داور قطری بازی معترض بودند و در نهایت نیز توانستند حرف خود را به کرسی بنشانند و داور را عوض کنند. البته نتیجه نهایی این بازی در سرنوشت هیچ کدام از این دو تیم تاثیری نخواهد داشت، چرا که اماراتی ها تاکنون 9 امتیاز و تایلندی ها نیز تنها 1 امتیاز به دست آوردند. این دیدار از ساعت 16:30 دقیقه برگزار خواهد شد.

 

عراق – ژاپن؛ ملاقات در تهران 

 

دومین بازی این هفته نیز از گروه دوم برگزار می شود، دیداری که تهران میزبان آن خواهد بود و نتیجه نهایی می تواند برای ژاپنی ها بسیار مهم باشد، پس از برتری استرالیایی ها در برابر عربستان، هر سه تیم صدر جدول 16 امتیار شدند و برد در بازی امروز می تواند باعث 19 امتیازی شدن ژاپنی ها شود، آنها در صورت برتری برابر عراق صعود خود را مسجل نمی کنند اما در دو هفته پایانی تنها سه امتیاز می خواهند تا به روسیه برسند. در طرف دیگر عراقی ها که تنها 4 امتیاز به دست آوردند نتیجه بازی امروز برای شان اهمیتی نخواهد داشت. این بازی ساعت 16:55 آغاز می شود. 

 

سوریه – چین؛ ادامه یقه گیری در مالزی

 

سوری ها که پیش از این دو تیم ایران و کره جنوبی را در مالزی متوقف کرده اند، امروز بازهم در همین کشور به میدان می روند، دیداری که این بار برابر شاگردان لیپی برگزار خواهد شد، سه امتیاز این بازی که از گروه اول بازی ها برگزار می شود تقریبا برای هیچ کدام از دو تیم اهمیتی ندارد چرا که در حال حاضر سوری ها 8 امتیازی هستند و چینی ها نیز 5 امتیازی، بنابراین نمی توانند خود را به جام جهانی برسانند. این دیدار از ساعت 18:15 برگزار خواهد شد. 

 

قطر – کره جنوبی؛ تلاش برای دوم شدن 

 

یکی دیگر از بازی های حساس این هفته در قطر برگزار می شود، دیداری که از گروه اول برگزار خواهد شد، این بازی نیز یکی از دیدارهایی است که نتیجه نهایی آن برای حداقل یکی از تیم ها اهمیت دارد، کره ای ها که اکنون ایران را در گروه خود صعود کرده می بینند، تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا با برتری در برابر قطری ها خود را نزدیک به روسیه ببینند، آنها در صورت برد، تنها سه امتیاز می خواهند تا پس از تیم ملی ایران دومین تیم آسیایی صعود کرده به جام جهانی لقب بگیرند. در حال حاضر کره ای ها 16 امتیازی و قطری ها نیز 4 امتیازی هستند. این بازی از ساعت 23:30 آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها