کد خبر : 1421860 | 23 خرداد 1396 ساعت 18:49 | 42.6K بازدید | 2 دیدگاه

دو امتیاز حساس ژاپنی‌ها در تهران سوخت

تیم ملی ژاپن فرصت مناسب برای افزایش اختلاف را در ورزشگاه دستگری از دست داد.

دو امتیاز حساس ژاپنی‌ها در تهران سوخت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ژاپن در دیدار برابر عراق فرصت مناسبی برای افزایش اختلاف با استرالیا و عربستان 16 امتیازی داشت اما این دیدار با نتیجه ی تساوی یک بر یک به پایان رسید.


اوزاکا در دقیقه 8 نیمه اول خیلی زود موفق شد دروازه ی عراق را باز کند تا ژاپنی ها از حریف خود پیش بیفتند اما تیم ملی عراق که شانسی برای صعود از گروه ندارد، توانست در نیمه دوم اختلاف را جبران کند. کمیل در دقیقه 70 گل مساوی را برای عراق وارد دروازه کاواشیما کرد تا این دیدار در ورزشگاه دستگردی تهران به تساوی برسد.


ژاپن با کسب این تساوی 17 امتیازی شد و حالا به تنهایی صدرنشین گروه دوم مسابقات است اما شاگردان هلیلهوژیچ این فرصت مناسب را در حضور ستاره های اصلی خود از دست دادند تا همچنان اختلاف سه تیم مدعی ژاپن، استرالیا و عربستان بسیار نزدیک باشد.  ناگاتومو، هنودا، اندو و هاراگوچی در این بازی از ابتدا برای تیم ملی ژاپن به میدان رفتند و ناکامورا و اوکازاکی این بازی را از روی نیمکت آغاز کردند.


دو دیدار آینده ی تیم ملی ژاپن برابر عربستان و استرالیا خواهد بود؛ دو دیدار سرنوشت سازی که سرنوشت و رتبه ی ژاپن را برای صعود به مسابقات جام جهانی مشخص می کند و شاگردان هلیلهوژیچ مشخص می کند. ژاپنی ها با یک امتیاز از دو تیم 16 امتیازی عربستان و استرالیا شرایط بهتری دارد اما شکست در یکی از بازی های پیش رو می تواند نوار حضور های پی در پی این تیم در مسابقات جام جهانی را پاره کند.


تیم ملی عراق که پیش از این نیز شانسی برای حضور در مسابقات جام جهانی نداشت، با این تساوی همچنان این گروه را جذاب نگه داشت و مجموع امتیازات خود را به عدد 5 رساند. عراق در این مرحله از مسابقات بازی های خانگی خود را در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار کرد.

دیدگاه‌ها