کد خبر : 1422397 | 26 خرداد 1396 ساعت 19:56 | 83.2K بازدید | 0 دیدگاه

حضور دلوفئو برای انتقال لئو به میانه میدان

مسی هم مانند رونالدو تغییر پست می دهد؟

به نظر می رسد همانند رونالدو، مسی نیز باید به دنبال راهی برای افزایش عمر دوران درخشش خود در بارسا باشد.​​​​​​​

مسی هم مانند رونالدو تغییر پست می دهد؟

 

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه پروژه بازگشت جرارد دلوفئو به ترکیب بارسا هنوز به سرانجام نرسیده است، اما حضور او را باید بخشی از افکار سرمربی جدید بارسا در فاز هجومی دانست.

 

بر خلاف لوییس انریکه، سرمربی جدید بلوگرانا قصد دارد وظیفه مثلث هجومی خود را تقسیم کند و تمایل به جذب بازیکنانی چون دلوفئو و دمبله نیز در همین راستاست. در این میان، قرار است لیونل مسی نیز نقش یک هافبک طراح را در فصل آتی بر عهده گیرد.

 

 

1205360

 

 

البته مسی در بخش اعظمی از فصل آخر و هنگامیکه بارسا از سیستم 3-4-3 استفاده کرد، این نقش را بر عهده داشت و در این میان رافینیا نیز در پست وینگر راست گمارده شد.

 

انتخاب اول والورده بدون شک دلوفئو است که نمایش بسیار خوبی در میلان داشت و لوپتگی را متقاعد به دعوت او به اردوی تیم ملی اسپانیا کرد. بارسا نیز می تواند با پرداخت 12 میلیون یورو، او را دوباره از اورتون پس بگیرد.

 

البته به نظر می رسد در نهایت تصمیم با خود دلوفئو است زیرا او کمی از رفتارهایی که انریکه با وی در چند فصل اخیر داشت آزرده است. بر خلاف دیگر فارغ التحصیلان لاماسیا از جمله بارترا و سرخی روبرتو، دلوفئو هرگز پیش از این شانس حضور در تیم اصلی بلوگرانا را پیدا نکرده است.

 

 

1205361

 

 

دلوفئو تاکید داشته که تنها در صورتی به نوکمپ بازخواهد گشت که فصل آتی بخشی از ترکیب اصلی بارسا بوده تا از این طریق راهی روسیه 2018 شود و کادر فنی بارسا نیز به او اطمینان داده که با انتقال مسی به مرکز، پست وینگر راست در اختیار او خواهد بود.

 

ایده انتقال مسی به مرکز از آنجا شکل گرفت که اینیستای 33 ساله دیگر توان انجام 2 بازی در هفته را ندارد و این تغییر تاکتیکی و حضور مسی پشت سر نیمار و سوارز حتی می تواند در صورت عدم توانایی بارسا به جذب وراتی، رنگ و بوی جدی تری به خود بگیرد.

 

در این صورت بی شک بارسا در تابستان به دنبال یک وینگر راست خواهد رفت و در صورت عدم موفقیت در جذب دلوفئو، لمار از موناکو و دمبله اهداف بعدی آنها خواهند بود. اما به خدمت گرفتن چنین بازیکنان گرانقیمتی در صورت موفقیت آبی و اناری ها در خرید وراتی و بیرین بسیار دشوار خواهد شد.

 

 

1203597

 

 

به هر حال لیونل مسی هفته آینده 30 ساله خواهد شد و او نیز باید به دنبال راهی برای افزایش عمر دوران درخشش خود باشد.

 

همانگونه که رونالدو در ماه های اخیر از جناحین به مرکز انتقال یافته و نقش مهاجم نوک را ایفا می کند، مسی نیز بعد از مدت ها درخشش در پست وینگر راست و البته مهاجم 9 کاذب، می تواند دوران درخشش خود در نوکمپ را به عنوان یک بازیساز دائمی به پایان برساند.

دیدگاه‌ها