کد خبر : 1422944 | 29 خرداد 1396 ساعت 18:17 | 51.1K بازدید | 0 دیدگاه

جعفر کاشانی: علی کریمی باید در پرسپولیس باشد

رئیس هیئت مدیره تیم فوتبال پرسپولیس از ثبات مدیریت وخصوصی سازی به عنوان راه های عاجل تداوم موفقیت پرسپولیس نام برد .

جعفر کاشانی: علی کریمی باید در پرسپولیس باشد

جعفر کاشانی در گفتگو با ورزش سه چنین گفت:


دل همایون پر از دردبود
از دوستانی که در دوران یک ماهه بیماری من به عیادت آمدند تشکر میکنم، واقعیت این که در 2 سال اخیر به خاطر فشارهای بسیاری که در فعالیت هایم بر من آمد اندکی خسته وفرسوده شده بودم، این روزها یاد همایون دوست قدیمی من در ذهنم دور میزند، میگویند همایون را سیگارهای زیادی که میکشید کشت اما کمتر کسی میگوید همایون بهزادی چقدر درد داشت .

خصوصی نشویم ، موفقیت تداوم ندارد
اعتقاددارم که تا وقتی مجموعه پرسپولیس خصوصی نشود، موفقیت هایش تداوم نخواهد داشت .امروز مدیر تیم ومجموعه مدیریتی با تمام وجود خود تلاش میکنند اما اگر فردا تیم که متعلق به وزارت ورزش است بخواهد بر اساس حق خودش مدیر را عوض کند، حاصل تلاش مدیران فعلی چه میشود؟اگر مدیر بداند 10 سال در راس هرم است، برنامه ریزی خواهد کرد اما در غیر اینصورت نباید از او انتظار بزرگی داشت!


 تلاش زیادی برای حفظ برانکو شد
پرسپولیس امروز تیم بسیار خوبی است البته به جز مدیریت سهم برانکو در این موفقیت بسیار بوده است، قبلا هم گفته ام که در این 2 سال ونیم تلاش زیادی برای بقای برانکو در مجموعه تیمی کردیم . در کل فکر میکنم روند پرسپولیس در سال جدید با سال گذشته تغییری نکند والبته قاعده فوتبال میگوید تیمی که اساس خود را حفظ کرده واشکالات خود را هم برطرف کرده ، در مسیر حرفه ای شدن قدم برداشته است .


باید کریمی ومهدوی کیا در مجموعه باشگاه باشند
پرسپولیس در اساس وذات فوتبال ما تیم بزرگ وبی مانندی است اما ای کاش شرایطی مهیا میشد که هر سال از پیشکسوتان باشگاه در حد اعتبارشان تجلیل شود، ای کاش در یک چارچوب وقاعده حرفه ای هدفمند مثل باشگاه های بزرگ از سرمایه های مجموعه استفاده میشد، اگر امروز علی کریمی ها ومهدوی کیا ها با تیم در مجموعه فرهنگی ورزشی تیم همکاری کنند چقدر جذب تماشاگر وخانواده ها به خوبی صورت میگیرد،پرسپولیس نباید سرمایه هایی مثل علی کریمی ومهدوی کیا را محدود به حضور در جایگاه تماشاگران برای دیدن برخی بازیهای تیم کند!

دیدگاه‌ها