کد خبر : 1422959 | 29 خرداد 1396 ساعت 19:07 | 75.6K بازدید | 0 دیدگاه

با اعلام منصوریان؛

قرارداد امید ابراهیمی تمدید شد

علیرضا منصوریان در اولین تمرین آبی ها خبر از تمدید قرارداد با امید ابراهیمی داد.

قرارداد امید ابراهیمی تمدید شد

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان امروز در حاشیه اولین جلسه تمرین آبی های تهران خبر از تمدید قرارداد با امید ابراهیمی داد که می تواند خبر مهمی برای هواداران استقلال باشد.


ابراهیمی یکی از کلیدی ترین مهره های رختکن استقلال در سه سال گذشته بود که غیبت او در دیدار برابر العین یکی از دلایل اصلی شکست آبی ها بود. فرمانده ملی پوش خط میانی استقلالی ها بعد از چند جلسه مذاکره با آبی ها با اعلام منصوریان با این تیم به توافق رسید تا استقلالی ها یکی از مهم ترین چهره های خود در فصل گذشته را حفظ کنند.


این هافبک کلیدی استقلال که در فصل گذشته نیز گل های زیادی به ثمر رسانده بود، با اعلام منصوریان فعلا به دلیل مصدومیت نمی تواند در تمرینات استقلال حاضر شود و به همین دلیل احتمالا تمرینات پیش فصل استقلال را از دست بدهد. ابراهیمی در فصل گذشته  بازی استقلالی ها برابر استقلال خوزستان و العین را از دست داد که آبی ها در دو بازی از این نبردها شکست خوردند.


با حضور ابراهیمی استقلال در پست هافبک دفاعی امید نورافکن، روزبه چشمی و فرشید باقری را در اختیار دارد تا ترافیک استقلالی ها در این پست از زمین بیشتر از سایر پست ها باشد.

دیدگاه‌ها