کد خبر : 1423575 | 02 تیر 1396 ساعت 18:54 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

سال گذشته در ماشین سازی فصل کابوس واری داشتیم؛

قاسمی‌نژاد: هدف‌گذاری پدیده سهمیه آسیایی است

امین قاسمی نژاد مهاجم جدید تیم پدیده می گوید که پس از چند سال که مد نظر مهاجری سرمربی تیم بوده است، در نهایت افتخار شاگردی او را پیدا کرده است.

قاسمی‌نژاد: هدف‌گذاری پدیده سهمیه آسیایی است

امین قاسمی نژاد مهاجم فصل گذشته تیم ماشین سازی تبریز که در پایان فصل به تیم پدیده پیوست در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" در مورد انتخاب این تیم و دلیل آن گفت: من دو سه سالی بود که مد نظر آقای مهاجری بودم ولی افتخار نداشتم که در کنار ایشان کار کنم بعد از فصل کابوس واری که سال گذشته پشت سر گذاشتیم چند پیشنهاد از تیم های لیگ برتری داشتم و البته پیشنهادهای زیادی هم از لیگ یک داشتم که دوست نداشتم دیگر در آنجا بازی کنم.


وی ادامه می دهد: می خواستم به جایی بروم که مربی اعتماد صد در صد به من داشته باشد و خیلی راحت با پدیده به توافق رسیدم و قرارداد  2 ساله بستم.


امین قاسمی نژاد در مورد شرایط تیم پدیده و اضافه شدن چند بازیکن با تجربه به تیم ادامه داد: خدا را شکر  به تیمی آمدم که همه از مربی گرفته تا بازیکن با هم رفیق هستند و خیلی صمیمیت بین همه وجود دارد. البته هنوز تیم تکمیل نشده. بازیکنان خوبی هم به تیم جذب شده اند و فکر می کنم با جذب دو سه بازیکن دیگر از این بهتر می شویم.


مهاجم تیم پدیده در پایان در مورد هدف گذاری تیم پدیده برای فصل پیش رو عنوان کرد: هدف گذاری باشگاه نسبت به سال های گذشته تغییر داشته است. از نظر مالی و امکانات شرایط مهیا شده و از آن طرف باشگاه انتظار دارد که نتیجه هم بگیریم و حداقل سهمیه آسیایی را داشته باشیم

دیدگاه‌ها