کد خبر : 1423721 | 03 تیر 1396 ساعت 15:42 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال خوزستان در پی تکرار درخشش 

عبدالله ویسی به دنبال بومی سازی

عبدالله ویسی یک فصل سخت را با استقلال خوزستان پیش رو خواهد داشت، او بدنبال ساخت یک تیم بومی در کنار جوانان گم نام با انگیزه است.

عبدالله ویسی به دنبال بومی سازی

به گزارش"ورزش سه"، استقلال خوزستان فصل قبل عملکرد قابل قبولی در مسابقات آسیایی داشت و توانست به جمع 16 تیم برتر این مسابقات نیز راه یابد اما در نهایت پس از آن با شکست برابر الهلال از دور مسابقات کنار رفت. 

 

سید سیروس پورموسوی سرمربی این تیم به فولاد رفت و چندین و چند بازیکن این تیم راهی تیم های دیگر شدند. عبدالله ویسی که فصل قبل با سپاهان در لیگ برتر حضور داشت، بازهم سرمربی این تیم شد تا بتواند برای تکرار موفقیت های قبل قدم بردارد. ویسی که این روزها برای بازدید از کمپ تمرینی در اوکراین حضور دارد تمرینات آبی پوشان اهوازی را از امروز در زمین شماره 2 تختی آغاز خواهد کرد. 

 

مسئولان استقلال خوزستان اعلام کرده اند بازیکنانی چون مهدی زبیدی، دانیال ماهینی، محمد شریفی که قرارداد داشته اند و راهی تیم های دیگر شده اند باید به تیمشان بازگردند.

 

شنیده ها نیز حاکی از آن است ویسی در فصل بعد بازیکنانی چون حکیم نصاری، میثم دورقی، سعید زارع، رضا مرادی، سجاد مشکل پور، طالب ریکانی، حجت اسلامی، عباس بوعذار،علی چراغی، موسی کولیبالی را به تیمش اضافه خواهد کرد.

 

با توجه به بازیکنانی که قرارداد دارند(و طبق گفته مدیران این تیم باید به اهواز بازگردند) و البته بازیکنان جدید، ترکیب احتمالی تیم ویسی به شرح زیر است:

 

وحید شیخ ویسی و گودرز داوودی دو دروازه بان این تیم هستند و برای کسب شماره 1 با یکدیگر رقابت می کنند و به نظر می رسد که در ابتدای لیگ شانس شیخ ویسی برای پیراهن شماره یک کمی بیشتر باشد.

 

عقیل کعبی به عنوان مدافع سمت چپ و دانیال ماهینی به عنوان دفاع راست حضور خواهند داشت، موسی کولیبالی و ابوالفضل علایی نیز دو مدافع وسط این تیم خواهند بود.

 

میثم دورقی، حکیم نصاری و طالب ریکانی مثلث خط هافبک این تیم هستند، عباس بوعذار و مهدی زبیدی به عنوان دو وینگر بازی می کنند و فرشاد جانفزا مهاجم این تیم خواهد بود.

 

البته در صورتیکه فدراسیون رای به سود بازیکنانی چون دانیال ماهینی و مهدی زبیدی بدهد و یا بازیکنان مدنظر ویسی به این تیم نیایند، مطمئنا این ترکیب دچار تغییرات فراوانی خواهد شد.

دیدگاه‌ها