کد خبر : 1423782 | 03 تیر 1396 ساعت 20:21 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی مکزیک برابر روسیه و حذف میزبان

مکزیک موفق شد با برتری 1-2 برابر روسیه میزبان راهی مرحله نیمه نهایی شود.

پیروزی مکزیک برابر روسیه و حذف میزبان

 

به گزارش "ورزش سه"، روسیه برای حفظ امیدهای صعود خود باید در خانه مکزیک را مغلوب می کرد. در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی رخ نداد و دو تیم مشغول محک زدن یکدیگر بودند. در دقیقه 12 ژیرکوف صاحب موقعیت شد اما ضربه او با عکس العمل اوچوا همراه بود.

 

اما در دقیقه 25 روسیه به گل رسید. اروخین در مرکز محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و پاس کوتاه او در گوشه به سامدوف رسید تا او با ضربه ای زمینی دروازه مکزیک را باز کند.

 

اما برتری روسیه پایدار نبود و مکزیک در دقیقه 30 به گل تساوی رسید. با ارسال هررا، آراخو موفق شد با یک ضربه سر دیدنی بازی را به تساوی بکشاند.

 

 

1206407

 

دقایقی بعد، اروخین فرصت بسیار خوبی برای زدن گل دوم داشت اما ضربه او راهی به دروازه مکزیک نیافت. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا بازی با تساوی 1-1 در نیمه اول به پایان برسد.

 

اما نیمه دوم با برتری مکزیک آغاز شد و این تیم در دقیقه 51 به گل رسید. با ارسال هررا، لوزانو پشت محوطه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه سر دیدنی توانست گل دوم مکزیک را به ثمر برساند.

 

 

1206406

 

 

در دقیقه 60، اروخین از فاصله دور شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او راهی به دروازه نیافت. در دقیقه 68 نیز ژیرکوف با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا کار روسیه دشوارتر شود.

 

در دقیقه 73، اسمولینکوف در دهانه دروازه صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه او با فاصله زیادی به بیرون رفت.

 

در ادامه و علیرغم تلاش روسیه برای جبران، اتفاق خاصی رخ نداد تا مکزیک با برتری 1-2 به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شود.

دیدگاه‌ها