کد خبر : 1423820 | 04 تیر 1396 ساعت 09:52 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی شیلی - استرالیا

دو تیم شیلی و استرالیا، امروز در ورزشگاه اوتکریتیه شهر مسکو مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

پیش بازی شیلی - استرالیا

به گزارش "ورزش سه"، این آخرین  فرصت استرالیا برای صعود از گروهش خواهد بود که در صورت پیروزی با اختلاف دو گل، آنها بالاتر از شیلی قرار خواهند گرفت و صعود خواهند کرد که البته موضوع بعیدی به نظر می‌رسد. شیلی برای قطعی کردن صعود خود به یک تساوی از این دیدار نیاز دارد ولی آنها به خوبی می‌دانند که آلمان برای صدرنشینی دندان تیز کرده تا مقابل پرتغال قرار نگیرد و مطمئنا قرمزپوشان نیز با تمام تلاش خود در این بازی حضور خواهند یافت.

 

1206079

 

 

شیلی قبل از شروع رقابت ها در دیدارهای دوستانه نتایج چندان خوبی کسب نکرده بود. آنها مقابل رومانی 3-2 شکست خوردند، مقابل روسیه به تساوی 1-1 رسیدند ولی 3-0 بورکینا فاسو را شکست دادند. در آن سو استرالیا در این رقابت ها به پیروزی دست نیافته و باید دید در دیدار امروز می‌تواند اولین پیروزی خود را دشت کند یا نه. آنها نیز در 3 بازی اخیرشان 2 شکست و 1 تساوی کسب کرده اند ولی پیش از شروع رقابت ها در مقدماتی جام جهانی 2 پیروزی ارزشمند کسب کرده بودند و انتظار می‌رفت بهتر از اینها کار کنند.

 

دو تیم تا به حال 2 بار مقابل هم قرار گرفتند. سال 2014 آخرین تقابل آنها بود که شیلی موفق شد 3-1 حریف را در هم بکوبد ولی دیگر دیدار آنها به سال 1974 بازمی‌گردد که با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

ترکیب احتمالی:

 

1206453

دیدگاه‌ها