کد خبر : 1424086 | 06 تیر 1396 ساعت 14:53 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

خوان آنتونیو پیتزی:

شایعات تاثیری در عملکرد الکسیس سانچس ندارد

خوان آنتونیو پیتزی، سرمربی تیم ملی شیلی، معتقد است که شایعات در مورد آینده این ستاره شیلیایی، تاثیری روی عملکرد او در جام کنفدراسیون ها ندارد.

شایعات تاثیری در عملکرد الکسیس سانچس ندارد

به گزارش "ورزش سه"، الکسیس که شایعات زیادی در مورد جدایی اش از آرسنال و پیوستنش به منچسترسیتی و بایرن مونیخ به گوش می رسد،  در سه دیدار شیلی در مرحله گروهی جام کنفدراسیون ها، تنها یک گل به ثمر رساند.

 

اما در آستانه دیدار حساس مقابل پرتغال در نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها، پیتزی تاکید کرد که این شایعات تاثیری در نمایش ستاره تیمش ندارد.

 

او به خبرنگاران گفت:" ما فکر می کنیم که الکسیس شرایط مثبتی دارد. او بهترین بازی هایش را ارائه می دهد؛ مانند همه بازیکنان دیگر. ما فکر می کنیم که او خیلی خوشحال است.

 

 

1206204

 

 

فکر می کنم همه دوست داشته باشند که در شرایط مشابهی باشند زیرا بهترین باشگاه های دنیا دوست دارند او را به خدمت بگیرند؛ هرچند او همین حالا هم برای باشگاه بزرگی بازی می کند.

 

او آدم بسیار مسئولی است و می داند که چه کاری باید انجام بدهد. اما در حال حاضر، او بسیار راحت است و به تیم ملی تعهد دارد.

 

فکر می کنم وقتی به مراحل پایانی جام برسیم، بهتر و بهتر کار می کنیم. من کاملا مطمئنم که یک بازی فوق العاده ارائه می دهیم."

دیدگاه‌ها