کد خبر : 1424210 | 07 تیر 1396 ساعت 12:33 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت رونالدو از تصمیمات دوناروما

رونالدو نازاریو دلیما، اسطوره باشگاه اینتر به حمایت از جانلوئیجی دوناروما، گلر میلان پس از حواشی اخیرش پرداخت.

حمایت رونالدو از تصمیمات دوناروما

به گزارش "ورزش سه"، دوناروما پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه را رد کرده ، هر چند که گفته می‌شود دوباره در حال تصمیم گیری در رابطه با این موضوع است. انتقادات بسیاری پس از رد تمدید قرارداد به او وارد شد و حال رونالدو که سابقه پوشیدن پیراهن میلان را نیز در کارنامه اش دارد به حمایت از او پرداخت.

 

1206551

 

 

او گفت:" احساسات در موضوع دوناروما کاملا اصل قضیه را تحت تاثیر قرار داده است. احساس مهم است ولی این تقصیر دوناروما نبوده که فوتبال به شرایط امروزش برسد. مطمئنا فوتبالیست ها آسیب پذیر ترین ها هستند. اگر آنها سوار قطاری که به دنبالشان آمده نشوند، ممکن است کاملا محو شوند و اگر سوار شوند، خیانتکار شناخته می‌شوند.

 

من در طرف دوناروما نیستم، فقط می‌گویم که در مورد قضاوت باید بیشتر مراقب بود. او حق انتخاب دارد و باید بتواند جایی را انتخاب کند که بیش از همه جا برایش احترام قائلند و انگیزه بالایی دارد. البته این باشگاه می‌تواند میلان هم باشد ولی هر کسی چالش خودش را دارد و من به آن احترام می‌گذارم.

 

من تیم های زیادی عوض کرده ام و این حقیقت دارد، گاهی انتخاب های سختی وجود داشت ولی همیشه چالش های مهمی پیش رویم بود. دوناروما می‌تواند به رئال برود؟ من در این مورد صاحب نظر نیستم. شنیده ام که رئال دوناروما را دوست دارد و این طبیعی است. از بازیکنان بزرگ در رئال همیشه استقبال می‌شود."

دیدگاه‌ها