کد خبر : 1424221 | 07 تیر 1396 ساعت 13:04 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری بارسا به غیبت وراتی در تمرینات PSG

چهارم جولای، روز کلیدی در عملیات جذب وراتی برای بارسا خواهد بود.

امیدواری بارسا به غیبت وراتی در تمرینات PSG

به گزارش "ورزش سه"، بارسا تمایل بسیاری به جذب وراتی در این تابستان دارد و قصد دارد خط میانی خود را با حضور هافبک ایتالیایی تقویت کند. با این حال پاری سن ژرمن تمایلی به مذاکراه برای فروش او ندارد و در دیگر سو، بارسا نیز پیشنهادی برای خرید ستاره ایتالیایی ارائه نکرده است و منتظر است تا روابط بین وراتی و باشگاه دچار تنش شود تا در آن موقع ورود کند.

 

 روز چهارم جولای، نقش کلیدی در این موضوع دارد. در این روز، باشگاه فرانسوی تور پیش فصل خود را آغاز می‌کند و باید دید که هافبک ایتالیایی در اولین تمرین باشگاه حاضر می‌شود یا نه. اگر او حاضر نشود، عملیات بارسا شروع خواهد شد. اخیرا گاتزتا دلو اسپورت از قول وراتی نوشته بود که او به پاریس باز نخواهد گشت.

 

 

 

ماسکرانو نیز از همین روش برای پیوستن به بارسا استفاده کرد. او در چند بازی حضور نداشت تا باشگاه را مجبور به فروش او به بارسا کند. اگر وراتی هم همین روش را پیش بگیرد، کار بارسا را برای جذبش راحت خواهد کرد.تور پیش فصل پاریسی ها از 19 تا 26 جولای بود که رم، تاتنهام و یوونتوس در آن حضور خواهند داشت.  3 روز پس از پایان این تورنومنت، انها اولین دیدار رسمی خود را مقابل موناکو برگزار خواهند کرد.

 

با این حال در هفته های اخیر، وراتی در راستای جدایی گام برداشته است. اولین پیام او به مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، آنترو هنریکه بود که توسط مدیر برنامه هایش منتقل شد. در حقیقت او حتی تعطیلاتش در ایبیزا را متوقف کرد و به پاریس بازگشت تا شرایط جدایی را فراهم کند. با این حال اگر او در تمرینات پیش فصل حاضر نشود، موضوع انتقالش وارد فاز جدیدی خواهد شد. بارسلونا قصد دارد برای جذب او 80 میلیون هزینه کند و باید دید در نهایت کار این انتقال جنجالی به کجا خواهد رسید.

دیدگاه‌ها