کد خبر : 1424295 | 07 تیر 1396 ساعت 18:35 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزینه ای عجیب روی میز مسئولین آلومینیوم اراک

خبرهای رسیده از اراک حکایت از آن دارد که علی حنطه به زودی به عنوان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم معرفی می شود.

گزینه ای عجیب روی میز مسئولین آلومینیوم اراک

به گزارش "ورزش سه"، پس از کش و قوس های فراوانی که در خصوص حضور تیم فوتبال آلومینیوم در فصل جدید رقابتهای لیگ یک وجود داشت، سرانجام مسئولین شرکت آلومینیوم تصمیم به ادامه تیمداری گرفتند و حالا در حالیکه هنوز مدیرعامل باشگاه معرفی نشده است بنظر می رسد قرار است سرمربی تیم به منظور جلوگیری از هدررفت زمان منصوب شود.

اما نامی که جدی تر از سایر نامها برای سرمربیگری، از باشگاه آلومینیوم به گوش می رسد نام علی حنطه است. سرمربی ای که در فصل پیش در مقطعی هدایت استقلال اهواز را بر عهده داشت و البته نتوانست در این تیم تحول خاصی ایجاد کند و در پایان استقلال اهواز راهی لیگ دو شد.انتخابی که حالا در اراک از سوی رسانه ها و هواداران آلومینیوم با واکنش منفی همراه بوده است.

حنطه پیش از این نیز در یک مقطع هدایت اراکیها را بر عهده داشت که شاید مطرح شدن نامش در اراک در مقطع فعلی نیز به ارتباط های او در سالهای حضورش در اراک با برخی مسئولین بی ارتباط نباشد. در فصلی که حنطه در اراک از اواسط آن حاضر شد، نماینده استان مرکزی با نام شهرداری در مسابقات حاضر بود و برای صعود به لیگ برتر امید بسیاری داشت اما در پایان در جایگاه چهارم یکی از دو گروه لیگ یک قرار گرفت تا حنطه در آن مقطع نیز سرمربی ای ناکام لقب گیرد.

اما جز این موارد، ناکامی های دیگری نیز در پرونده حنطه وجود دارد که انتخاب او را در اراک، با توجه به اینکه این شهر سالها در اندیشه صعود به لیگ برتر به سر می برد، سوال برانگیز می کند. اراکیها حالا به سراغ سرمربی ای رفته اند که رد پایش در سقوط تیم ریشه دار ابومسلم از لیگ برتر به لیگ یک و از لیگ یک به لیگ دو دیده می شود و علاوه بر آن در فصولی که به سقوط استقلال اهواز به لیگ های دسته اول و دسته دوم انجامیده نیز در مقطعی سکاندار هدایت این تیم بوده است. به همه این موارد می توان سقوط با راهیان کرمانشاه را نیز اضافه کرد که جمیع این ناکامی ها حالا باعث شده است رسانه های محلی در استان مرکزی نیز در همین آغاز راه مخالفت خود را با انتصاب احتمالی علی حنطه اعلام کنند. علاوه بر این هواداران آلومینیوم نیز در فضای مجازی کمپین هایی را در واکنش به احتمال انتخاب حنطه به راه انداخته اند که نشان می دهد آنها گزینه های دیگری  را برای هدایت تیمشان می پسندند.

باید دید آیا مسئولین آلومینیوم اراک که حالا زمان بسیار زیادی را برای آماده سازی تیمشان در مقایسه با رقبا از دست داده اند و علاوه بر آن در حفظ مهدی پاشازاده، سرمربی فصل پیش خود که نتایج بسیار خوبی در روزهای حضورش در اراک کسب کرد ناکام بوده اند با دیدن این عکس العمل ها حنطه را از لیست گزینه های هدایت آلومینیوم اراک خارج می کنند یا او کماکان جدی ترین گزینه هدایت آلومینیوم باقی می ماند.

دیدگاه‌ها