کد خبر : 1425211 | 12 تیر 1396 ساعت 15:38 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

روشنایی: کرملاچعب بازیکن ماست

روشنایی سرپرست استقلال خوزستان می گوید: زبیدی و ماهینی طبق قرارداد باید به باشگاه بازگردند.

روشنایی: کرملاچعب بازیکن ماست

به گزارش "ورزش سه"، بهمن روشنایی سرپرست تیم استقلال خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ما درباره وضعیت این تیم گفت: استقلال خوزستان برای برپایی اردو به شهرکرد آمده و وضعیت روحی بازیکن در اینجا عالی است و تمرینات بانشاطی در این شهر برگزار کرد و تصمیم داریم حضور قدرتمندی در لیگ امسال داشته باشیم. از دکتر شریعتی استاندار ورزش دوست  و مهندس حیدری رئیس تربیت بدنی خوزستان تشکر می کنیم چراکه این عزیزان باعث شدند تا دوباره تیم ما جان بگیرد تا در رقابت های لیگ برتر حضور پیدا کند.


وی درباره وضعیت قراردادها و پرداختی ها تیم نیز افزود: این را باید بگویم که آقای اسدبیگی مبلغی از قرارداد بازیکن را قبول کردند. حتی ایشان پذیرفتند تا ما یک اردو خارجی داشته باشیم و هزینه های این سفر را نیز متقبل شده اند‌. از ایشان بابت حمایت هایشان سپاسگزار هستیم چراکه کمک مالی ایشان موجب احیای استقلال خوزستان شدند و مطمئنا با جوان های بومی حاضر در کنار تیم و همچنین کادرفنی خوب که پیش از این آزمونش را پس داده و این تیم را قهرمان کرده باز هم برای کسب رتبه ای خوب خواهیم جنگید.


سرپرست استقلال خوزستان در رابطه با اردوی خارجی شان هم اضافه کرد: به احتمال فراوان به ترکیه می رویم و اردویمان را در آنجا برگزار خواهیم کرد.  استقلال خوزستان هنوز در یکی، دو پست نیاز به بازیکن دارد و همچنین آقایان ماهینی و زبیدی باید به تیم بازگردند تا کمیته تعیین وضعیت موضوع را مشخص کند و حکم دهد. از نظر ما این دو بازیکن از آن استقلال هستند و باید در تیم ما حاضر شوند.

 

وی در ادامه درباره وضعیت رضا کرملا چعب نیز گفت: رضا کرملاچعب با ما قرارداد بسته و اکنون در اردوی تیم ماست و فکر نمی کنم بحث دیگری با امضای قرارداد باقی مانده باشد.

دیدگاه‌ها