کد خبر : 1425361 | 13 تیر 1396 ساعت 16:45 | 51.2K بازدید | 0 دیدگاه

چهار ملی پوش امید دردسر استقلال در بدنسازی

اردوی تیم امید ایران از تاریخ 15 تیرماه آغاز می شود و شاگردان امیرحسین پیروانی دومین اردوی آماده سازی خود را آغاز می کنند.

چهار ملی پوش امید دردسر استقلال در بدنسازی

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم امید ایران از تاریخ 15 تیرماه آغاز می شود و شاگردان امیرحسین پیروانی دومین اردوی آماده سازی خود را آغاز می کنند. این اردو در شرایطی آغاز می شود که حدودا تمامی تیم های لیگ برتری در اردوهای آمادگی خود هستند و فصل بدنسازی را پشت سر می گذارنند. 


استقلال تهران یکی از تیم هایی است که بازیکنان زیادی در تیم امید ایران دارد. مجید حسینی، امید نورافکن، مهدی قائدی و آرمین سهرابیان 4 نماینده استقلال در این تیم هستند که دو بازیکن از این لیست در فهرست بازیکنان اصلی استقلال در فصل گذشته قرار داشتند و در فصل جاری نیز از بازیکنان اصلی منصوریان خواهند بود.


اتفاقی که البته با حضور این بازیکنان در اردوی تیم امید می تواند دستخوش تغییر شود. استقلالی ها برنامه اصلی تمرینات بدنسازی خود را به ارمنستان منتقل کردند اما این اردو با اردوی تیم امید همزمان شده و این 4 بازیکن باید به جمع شاگردان پیروانی در ایران اضافه شوند تا بخش اصلی فصل بدنسازی آبی ها را از دست بدهند. موضوعی که شانس حضور این بازیکنان را در ترکیب اصلی کم می کند و البته دست منصوریان برای شروع فصل را خالی خواهد کرد.


رضا افتخاری مدیرعامل استقلال در گفت و گو با سایت رسمی این باشگاه می گوید که آبی ها برای تعامل با تیم ملی آماده هستند و به این ترتیب حضور بازیکنان استقلال در تیم امید قطعی خواهد بود. موضوعی که البته منصوریان هنوز صراحتا درباره آن اظهار نظر نکرده اما سرمربی آبی ها اجازه نداد که بازیکنان این تیم در اردوی قبلی شرکت کنند. موضوعی که نشان می دهد منصوریان نیز مانند دیگر سرمربیان لیگ برتری که روی بازیکنان خود برای فصل آینده حساب کرده، علاقه ای به این اردوها ندارد.


اردوی تیم امید ایران از تاریخ 15 لغایت 24 تیرماه برگزار می شود و بازیکنان استقلال بعد از پایان اردو باید خود را به آلمان برسانند تا دوباره در جمع بازیکنان این تیم برای دیدار با پرسپولیس و اتمام اردوی دوستانه حاضر شوند. موضوعی که مطمئنا باعث می شود تا ستاره های ملی پوش استقلال به بدترین شکل روند آماده سازی خود را برای فصل آینده طی کنند.

دیدگاه‌ها